بررسی اولیه گوشی موبایل هواوی آنر 7 ایکس

بررسی اولیه گوشی موبایل هواوی آنر 7 ایکس (Honor 7X): مشخصات فنی، قیمت و تصاویر

در این مقاله به بررسی اولیه گوشی موبایل هواوی آنر 7 ایکس (Honor 7X)،‌ گوشی میان رده و ارزان هواوی همراه با قیمت، تصاویر و امکانات آن خواهیم پرداخت.

آنر، زیر مجموعه شرکت هواوی ساعاتی پیش از جذاب‌ترین گوشی میان رده خود، آنر 7 ایکس پرده برداری کرد. این محصول همراه با یک بدنه فلزی و نمایشگر جدید 18:9 یک گام مثبت برای برند آنر تلقی می‌شود؛ نکته جالب اینجاست که هواوی آنر موفق شده علاوه بر ارائه یک دیوایس پریمیوم و باکیفیت، قیمت این محصول را نسبت به نسل پیشین آن مدل 6X (با قیمت 250 دلار) 50 دلار کاهش دهد.

ما موفق شدیم نگاهی نزدیک به این محصول انداخته و به بررسی اولیه گوشی موبایل هواوی آنر 7 ایکس بپردازیم. اگر شما هم کنجاو هستید که این محصول ارزان قیمت چگونه است، در ادامه با ما همراه باشید.

بررسی اولیه گوشی موبایل هواوی آنر 7 ایکس

طراحی

بدنه‌ی پلاستیکی 6 ایکس اینک جای خودش را به یک بدنه آبی یا مشکی تمام آلومینیومی (رنگ طلایی نیز برای مدل اروپایی آن موجود است) داده است که به‌روزرسانی بزرگی تلقی می‌شود و می‌تواند باعث شود تا در دستگیری گوشی لذتبخش‌تر شود. در واقع مدل مشکی هواوی آنر 7 ایکس را می‌توان چیزی شبیه به گوشی وان پلاس 5 تی (یک پرچمدار با قیمت مقرون به صرفه) دانست. قاب جلویی گوشی از یک نمایشگر 18:9 میزبانی می‌کند اما همانند وان پلاس 5 تی این نمایشگر خمیده نبوده و مسطح است.

بررسی اولیه گوشی موبایل هواوی آنر 7 ایکس

با برگرداندن گوشی به سمت عقب، یک سنسور اثر انگشت همراه با دوربین دوگانه را نظیر پرچمدار جدید وان پلاس مشاهده می‌کنید؛ اگرچه جای‌گیری دوربین‌ها و خطوط آنتن متفاوت هستند. وقتی از زاویه کناری به گوشی نگاهی می‌اندازیم، آنر 7X باریک، سبک و جذاب به نظر می‌رسد و می‌توان گفت که کیفیت ساخت بسیار خوب و طراحی هوشمندانه آنر همراه با قیمت فوق‌العاده مقرون به صرفه 200 دلاری از گوشی جدید هواوی آنر دیوایسی ساخته است که از همین حالا می‌توان موفقیت در فروش جهانیش را به راحتی حدس زد.

نمایشگر

همانطور که گفته شد آنر 7 ایکس از یک نمایشگر 18:9 برخوردار است که دارای اندازه 5.93 اینچی بوده و نسبت ابعاد صفحه به بدنه 82 درصدی را به همراه دارد (که می‌تواند مهم‌ترین نکته برای فروش آن باشد). البته نواقصی نیز به طبع در این گوشی دیده می‌شود که با توجه به قیمت آن اجتناب ناپذیر است. خوشبختانه آنر برخی از اپلیکیشن ها را با راه حلی ساده و سریع در اختیار شما قرار می‌دهد. به جای آن که بخواهید به تنظیمات هر اپلیکیشن بروید، 7X از شما می‌پرسد که مایل به کشیدن برنامه‌های خاص هستید یا آن‌ها را با برش‌های مشکی‌رنگی مشخص می‌کنید، سپس برنامه را با توجه به اپلیکیشن‌های انتخابی اجرا می‌کند.

بررسی اولیه گوشی موبایل هواوی آنر 7 ایکس

این گوشی همراه با وضوح +Full HD یا 2160×1080 پیکسلی خود می‌تواند تراکم پیکسلی بسیار خوب و مناسب 407ppi را تولید کند. ما در بررسی اولیه گوشی موبایل هواوی آنر 7 ایکس به این موضوع توجه کرده‌ایم و بر اساس آزمایش‌های ما رنگ‌ها باید عمیق‌تر از آنچه که هستند باشند، اما به طور کلی آن‌ها خوب هستند.

رابط کاربری و عملکرد

رابط کاربری EMOTION UI 5.1 موجود در گوشی جدید آنر بسیار شبیه به آی او اس اپل است، اما بسیاری از قابلیت‌های سودمند بیشتری نظیر “App Twin” را نیز ارائه می‌کند که شما می‌توانید به لطف آن دو نسخه از یک اپلیکیشن نظیر تلگرام را اجرا کرده و با حساب‌های کاربری مختلف خود از آن بهره ببرید. آنر 7 ایکس همچنین از آخرین پردازنده میان رده کمپانی هواوی بهره‌مند است. شاید کایرین 659 جزو پردازنده‌های بالارده نباشد، اما همراه با یک رم 3 گیگابایتی می‌تواند عملکرد بسیار مناسبی را ارائه کند.

بررسی اولیه گوشی موبایل هواوی آنر 7 ایکس

سنسور اثر انگشت لایتنینگ پرسرعت این گوشی نیز به شما اجازه می‌دهد تا خیلی سریع با یک ضربه کوچک، به صفحه اصلی گوشی دسترسی پیدا کنید. ناوبری با دیوایس و جابجایی بین اپلیکیشن‌ها نیز خوب و با سرعت مناسبی انجام می‌شوند و هرچند بنچمارک‌ها چنین چیزی را نشان نمی‌دهند، اما استفاده از گوشی در دنیای واقعی تجربه کاملا متفاوتی از آن چه که انتظار دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دوربین

یک ماژول دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی آنر 7 ایکس نصب شده است که نه تنها از نظر عددی نسبت به نسل پیشین این گوشی، آنر 6 ایکس بیشتر شده است، بلکه کیفیت بهتری را نیز ارائه می‌کند. دوربین دوم این گوشی نیز تنها برای عکاسی با حالت پرتره طراحی شده است که امیدواریم بتواند حداقل‌ها را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

بررسی اولیه گوشی موبایل هواوی آنر 7 ایکس

آنر همچنین فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)‌ این سیستم دوربین را نیز بهبود بخشیده تا زمان لازم برای ثبت یک تصویر بسیار کمتر از گذشته باشد. بر روی قاب جلویی یک دوربین 8 مگاپیکسلی نشق بسته که می‌تواند با وضوح Full HD فیلمبرداری کند، اما متاسفانه کیفیت آن به کیفیت سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی نمی‌رسد.

انتظارها

آنر 6 ایکس سال گذشته یک گوشی میان رده مناسب بود، اما حالا ما با بررسی اولیه گوشی موبایل هواوی آنر 7 ایکس می‌توانیم بگوییم که هواوی موفق شده عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود جای گذاشته تا در آینده‌ای نزدیک این گوشی به یکی از محبوب‌ترین دیوایس‌های میان رده بازار اندرویدی شناخته شود.

این محصول با قیمت تنها 200 دلار، نه تنها احساس در اختیار داشتن یک گوشی میان رده را به شما القا نمی‌کند، بلکه می‌توانید امکانات بسیار جذاب و کاربردی که معمولا در گوشی های بالارده می‌بینیم را در اختیار داشته باشید. در یک کلام، هواوی آنر 7 ایکس یک گوشی میان رده‌ای ایده آل با ارزش خرید بسیار زیاد است.

ویدیو بررسی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ** بر روی قاب جلویی یک دوربین 8 مگاپیکسلی (*(نشق*(* بسته که می‌تواند با وضوح Full HD فیلمبرداری کند، اما متاسفانه کیفیت آن به کیفیت سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی نمی‌رسد.**

    واژه نقش ، به اشتباه نشق تایپ شده است…