فایل منیجر Files Go

دانلود فایل منیجر Files Go گوگل از فروشگاه گوگل پلی ممکن شد

دانلود فایل منیجر Files Go برای تمامی کاربران ممکن شد. از این پس می‌توان با مراجعه به گوگل پلی استور، اپلیکیشن فایل منیجر گوگل یعنی برنامه فایلز گو را دانلود کرد.

اندروید، محبوب‌ترین سیستم عامل موبایل بوده و اکنون بیش از دو میلیارد کاربر روی گوشی های موبایل و یا تبلت های خود از آن استفاده می‌کنند. با این حال، گوگل تا همین چند هفته پیش برنامه مدیریت فایل اختصاصی برای اندروید نداشت. چندی پیش خبر انتشار برنامه فایل منیجر Files Go به عنوان ابزار مدیریت فایل اختصاصی گوگل کاربران اندروید را خوشحال کرد. البته این اپلیکیشن بیش از همه برای استفاده بر روی نسخه سبک سیستم عامل موبایل گوگل یعنی اندروید گو در نظر گرفته شده است.

همانند بسیاری دیگر از از اپلیکیشن‌های موبایل، فایل منیجر Files Go نیز در ابتدا تنها در اختیار توسعه‌دهندگان و سازندگان گوشی موبایل قرار داشت، اما با رفع این محدودیت‌ها، اکنون تمامی کاربران قادر هستند برنامه مدیریت فایل اختصاصی اندروید را از گوگل پلی استور دانلود کنند.

فایل منیجر Files Go

در فایل منیجر Files Go قابلیت‌های ویژه، منحصربه‌فرد و تازه‌ای به کار نرفته است. با این حال رابط کاربری آن یوزر فرندلی بوده و به خاطر داشتن ساختاری کارت مانند، نمایی از تمامی فولدرها و فایل‌های درون دستگاه را به نمایش می‌گذارد.

این برنامه مدیریت فایل قادر است اپلیکیشن‌های تکراری را تشخیص داده و به دستور کاربر، آن‌ها را بعدها به طور خودکار حذف کند. فایل منیجر Files Go همچنین می‌تواند با ارائه پیشنهاداتی همچون حذف فایل‌های دارای حجم بالا، به افزایش فضای ذخیره‌سازی داخلی کمک کند. در هر صورت باید اعتراف کنیم فایل منیجر اختصاصی اندروید، در بحث مدیریت فایل فاید مهارت‌های اپلیکیشن‌های قدرتمندی همچون Solid Explorer است.

اگر پیش از این از نسخه بتای فایل منیجر Files Go استفاده می‌کردید، باید آن را حذف کرده و نسخه اصلی را جایگزین کنید. برای دانلود از لینک زیر استفاده کرده و وارد صفحه مخصوص این برنامه در گوگل پلی استور شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*