قاب‌ های محافظ سیلیکونی آیفون 10

اپل رنگ‌های جدیدی برای قاب‌ های محافظ سیلیکونی آیفون 10 عرضه کرد

اپل برای قاب‌ های محافظ سیلیکونی آیفون 10 (آیفون ایکس) و همچنین بندهای اسپورت اپل واچ رنگ‌های جدیدی عرضه کرد. با این کار جذابیت لوازم جانبی محصولات اپل بیشتر می‌شود.

اپل در فروشگاه آنلاین خود، چندین گزینه رنگ جدید برای برای لوازم جانبی آیفون ایکس و همچنین ساعت‌های هوشمند سری اپل واچ معرفی کرد. کاربرانی که بهترین گوشی اپل تا به امروز را خریداری کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه شرکت، قاب‌ های محافظ سیلیکونی آیفون 10 در رنگ‌‌های نارنجی تند و فلش را خریداری کنند.

این قاب‌ های محافظ سیلیکونی آیفون 10 سبب می‌شوند گوشی موبایل حین سقوط از ارتفاع‌های کوتاه و برخورد بر روی سطح‌های نه چندان سخت آسیب نبیند. آن‌ها مخصوصا از پنل پشتی آیفون 10 که از جنس شیشه بوده و استعداد بالایی برای ترک خوردن دارد محافظت می‌کنند. درون این قاب های محافظ که خود اپل آن‌ها را طراحی و تولید می‌کند، از میکرو فیبر پوشیده شده است. آن‌ها دارای 12 رنگ بوده و 39 دلار قیمت دارند. دو نسخه رنگ جدید از یک هفته دیگر برای خرید موجود خواهند بود.

قاب‌ های محافظ سیلیکونی آیفون 10

اپل به تازگی در فروشگاه آنلاین خود قاب های محافظ چرمی را نیز برای آیفون 10 قرار داده است. این محصولات در 9 رنگ مختلف موجود بوده و دارای 49 دلار قیمت هستند. یکی دیگر از محصولات ارائه شده، قاب محافظ چرمی است که می‌تواند در نقش کیف پول نیز ظاهر شود. درون این قاب بخش‌هایی برای قرار دادن کارت اعتباری تعبیه شده است. قیمت این کیف به 99 دلار افزایش پیدا می‌کند.

علاوه بر قاب‌ های محافظ سیلیکونی آیفون 10 شاهد افزوده شدن چندین گزینه رنگ جدید برای بندهای ساعت‌های سری اپل واچ هستیم که هر کدام 49 دلار قیمت دارند. برای خرید بندها در سه رنگ جدید سبز مایل به آبی، نارنجی تند و فلش می‌توان از هم‌اکنون اقدام کرد. محصولات بین یک تا دو روز کاری به دست خریداران خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه خبر مهمی ! اپل اگه مداد پاک کن هم درست کنه یه عالمه طرفدار پیدا میکنه و خبرش تو کلی سایت و مجله میره ! واقعا چرا ؟؟ یادمه مدت ها قبل از اینکه ایفون 7 معرفی بشه چندین گوشی معرفی و روانه بازار ها شده بودن که حافظه داخلیشون 256 گیگابایت بود ، ولی اپل که اینکارو برای ایفون 7 کرد ، مثل اینکه معجزه کرده ، کلی رسانه ای شد و … یا مثلا همین نمایشگر های کم حاشیه . اولین گوشی کم حاشیه شیاومی می میکس بود(بیشتر از یک سال پیش) ولی خب طبق معمول اپل که همونو میزنه معجزه هست لابد …