عضو جديد خانواده مرسدس بنز : با سدان جدید CLA آشنا شويد

بازشدن درب های نمایشگاه دیترویت 2013 مصادف بود با تایید اولین جزئیات منتشر شده از محصول جدید مرسدس؛ خودرویی که به ضرب و زور می توان بی ام و سری1 را رقیب اصلی اش دانست؛ خودرویی که با داشتن ضریب درگ 0.23 نه تنها برای محصولات آتی مرسدس بنز بلکه برای تمام خودروهای جهان می تواند الگویی جدید برای رسیدن به تحولی بنیادی باشد

{photo}91/11/02/2014-Mercedes-CLA-1{/photo}

سدان جدید CLA طراحی خود را مدیون خودروی مفهومی کانسپت کوپه است؛ جلوپنجره جدید مرسدس، چراغ هایی که قبل از این در A-class های مدل 2013 بکار رفته بود و نهایتا نمای اسپرت و خمیده عقب که بی تاثیر از مردسدس CLS-class نیست همگی می توانند این ادعا را اثبات کنند.

با داشتن طول و عرض و ارتفاعی که به ترتیب 4630 و 2032 و 1438 میلیمتر اعلام شده، مرسدس CLA را می توان در کلاس سدان های جمع و جور بازار قرار داد.

درنمای درونی کابین CLA نیز که بازهم به شدت تحت تاثیر A-class مدل 2013 طراحی شده، تریم مشکی Black Piano به همراه روکش های نقره ای رنگ آلومینیومی و نمایشگر 5.4 اینچی بالای کنسول خودنمایی می کنند. همچنین سقف پانوراما و سیستم چندرسانه ای COMAND مرسدس به همراه GPS نیز فعلا بصورت سفارشی خواهند بود. مشتریان باسفارش پکیج Premium نیز می توانند از داشتن امکاناتی نظیر سیستم گرمایش برای پشت سری ها، تهویه مطبوع دوگانه کابین و نهایتا سیستم پخش هارمن/کاردن لذت ببرند.

آنگونه که تاکنون اعلام شده برای بازار ایالات متحده که اولین مقصد این خودرو در سپتامبر 2013 خواهد بود، CLA با پیشرانه 2.0 لیتری توربو عرضه می شود که 208 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور دارد. همچنین گیربکس هفت سرعته دوکلاچه را بصورت استاندارد داشته اما سفارش سیستم همه چرخ های محرک یا AWD بصورت سفارشی خواهد بود.

{photo}91/11/02/2014-Mercedes-CLA-2{/photo}


منبع : automotorblog

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*