زمان معرفی نوکیا 9

زمان معرفی نوکیا 9 مشخص شد؛ مدل 2018 نوکیا 8 هم در راه است! + قیمت

زمان معرفی نوکیا 9 (Nokia 9) توسط منابع چینی لو رفت. به نظر می‌رسد پرچمدار آینده فنلاندی‌ها در کنار مدل 2018 گوشی نوکیا 8، به زودی معرفی می‌شود.

در گذشته، بسیاری از منابع مدعی شده بودند نوکیا 9 به عنوان پرچمدار این کمپانی محبوب روانه بازار می‌شود. ولی در نهایت نوکیا 8 پیش روی کاربران قرار گرفت. اما اطلاعاتی که طی ماه‌های اخیر توسط رسانه‌ها منتشر شده، نشان می‌دهد نوکیا 9 واقعا وجود دارد و به زودی معرفی می‌شود. در واقع 19 ژانویه (27 دی)، زمان معرفی نوکیا 9 توسط اچ ام دی گلوبال خواهد بود.

به نظر می‌رسد نسل جدید نوکیا 8، دیگر تلفن هوشمندی است که در این رویداد کاربران با آن ملاقات خواهند کرد. هر دوی این اسمارت فون ها برای بازار چین شخصی‌سازی شده و با رام‌های جایگزین عرضه می‌شوند.

علاوه بر زمان معرفی، قیمت نوکیا 9 هم توسط این منبع اعلام شده که اگر صحت داشته باشد، باید منتظر عرضه محصولی اقتصادی و بسیار رقابتی باشیم. بر این اساس، مدل پایه این گوشی با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 560 دلار (3 هزار و 699 یوان) و مدل دیگر با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 635 دلار (4 هزار و 199 یوان) به فروش خواهد رسید.

نوکیا 8 جدید و نوکیا 9 با نمایشگرهای 18:9، تراشه اسنپدراگون 835، دوربین دوگانه پشتی و استاندارد IP67 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار تولید می‌شوند. متاسفانه خبری از جک 3.5 میلی‌متری در این گوشی های هوشمند نبوده و نوکیا 9 نیز به صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD تجهیز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*