برلیانس V6 در چین

شاسی بلند چینی برلیانس V6 ؛ طراحی زیبا با یاری از بی ام و

برلیانس V6 نام جدیدترین خودرو شاسی بلند شرکت برلیانس است که با همکاری بی ام و طراحی شده است. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات Brilliance V6 آشنا شوید.

شرکت برلیانس با حضور در نمایشگاه خودرو گوانگ ژوی چین از خودرو شاسی بلند جدید برلیانس V6 پرده برداری کرد. این کراس اوور رده میانی که قرار است طی ماه جاری میلادی در کشورهای مختلف جهان به فروش برسد، از نظر طراحی بسیا زیبا است تا بتوانیم به سادگی لقب زیباترین خودرو این برند در طول تاریخ را به وی 6 بدهیم.

برلیانس V6 در چین

طراحی برلیانس V6 با کمک بی ام و

این خودرو شاسی بلند 5 نفره در اصل یک مدل پایین‌تر از خودرو 6 نفره برلیانس V7 خواهد بود. زیر کاپوت آن یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو با توان تولید 150 اسب بخار انرژی تعبیه شده است که توسط سه گیربکس متفاوت به چرخ‌ها منتقل می‌شود که در جای خود جالب توجه است. این سه گیربکس شامل مدل‌های 6 سرعته دستی، 6 سرعته اتوماتیک و 7 سرعته دو کلاچه می‌شوند. به گفته‌ی کمپانی سازنده، خودرو شاسی بلند برلیانس V6 با کمک‌های غول خودروساز آلمانی، شرکت بی ام و توسعه پیدا کرده است. در واقع بیش از 200 کارمند شرکت بی ام و از طراحی گرفته تا تولید این خودرو، در امور مختلف به برلیانس برای ساخت این مدل میان سایز کمک کرده‌اند. لازم به ذکر است که برلیانس وظیفه‌ی تولید برخی از محصولات این برند آلمانی برای بازار چین را نیز بر عهده دارد.

در نمای جلویی ما شاهد حضور یک جلوپنجره کرومی، به سبک دیگر محصولات برلیانس هستیم که این بار بزر‌گتر شده و دارای فاصله‌ی کوچکی از سپر است. در نمای بغلی، گلگیرهایی نسبتا عضلانی دیده می‌شوند که محافظ‌های باریک پلاستیکی مشکی رنگی به دور آن‌ها گشته است. علاوه بر این، نمای پشتی خودرو نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسد که دو چراغ با طراحی مدرن نیز بر روی آن تعبیه شده است.

با ورود به داخل کابین، یک نمایشگر بسیار بزرگ که از اتومبیل های تسلا الهام گرفته شده است توجه شما را به خود جلب می‌کند. سیستم چندرسانه‌ای با نام BriAir نیز همراه با این نمایشگر در دسترس کاربران قرار خواهد داشت.

برلیانس V6 در چین

یک صفحه نمایش TFT در پشت آمپرها تعبیه شده است و یک فرمان اسپورت به شکل D نیز بر روی کنسول میانی به چشم می‌خورد. سیستم چندرسانه‌ای پیشرفته این خودرو مدرن دارای یک قابلیت تشخیص گفتار است که می‌تواند 20 لهجه مختلف چینی را شناسایی کند. بنابراین کاربران این بخش از کره زمین، با هر نوع لهجه‌ای می‌توانند بدون مشکل از این قابلیت بهره‌مند شوند.

برلیانس V6 در چین

در حال حاضر قیمت خودرو شاسی بلند برلیانس V6 مشخص نشده است،‌ اما در آینده‌ای نزدیک اطلاعات تکمیلی‌تری از این محصول چینی به دست ما خواهد رسید.