شاسی بلند سه ردیفه لکسوس RX L

شاسی بلند سه ردیفه لکسوس RX L در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شد

شاسی بلند سه ردیفه لکسوس RX L در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت خودرو جدید Lexus آشنا شوید.

کمپانی خودروسازی لکسوس سرانجام از نسخه سه ردیفه کراس اوور جذاب خود، لکسوس آر ایکس در نمایشگاه خودرو لس آنجلس پرده برداری کرد. شرکت لکسوس به منظور اضافه کردن سومین ردیف صندلی‌های این شاسی بلند سایز بزرگ 11 سانتی‌متر طول آن را افزایش داده است و حالا لکسوس RX L می‌تواند از 7 نفر میزبانی کند. همچنین با توجه به اضافه شدن به طول این خودرو، پنجره جانبی جدیدی نیز به ردیف عقب اضافه شده است. گفته می‌شود صندلی‌های دو ردیف پشتی از راحتی یکسانی برخوردارند.

لکسوس RX L به صورت استاندارد، به عنوان یک خودرو 7 نفره عرضه می‌شود،‌ اما شما می‌توانید صندلی‌های ردیف دوم را به صورت خلبانی سفارش دهید که به طبع ظرفیت خودرو به 6 نفر تبدیل خواهد شد و دسترسی به صندلی‌های پشتی نیز با سهولت بیشتری مقدور می‌شود. به نقل از کمپانی سازنده، فضای سر و جلوی پای ردیف دوم نیز افزایش پیدا کرده است.

امکانات

در صندوق لکسوس RXL‌ برقی است، دو ردیف جلویی از صندلی‌هایی با روکش چرمی برخوردارند و سیستم تهویه سه منطقه‌ای همراه با دریچه‌هایی مجزا برای هر سه ردیف وجود دارد. همچنین لکسوس در خودرو 7 نفره خود نگهدارنده‌های لیوان متعددی را در داخل کابین با جایگاهی مناسب تعبیه کرده است. همچنین اگر نیازمند فضای بار بیشتری نیز هستید، می‌توانید صندلی‌های سومین ردیف لکسوس RX L را با استفاده از یک سیستم برقی بخوابانید.

شاسی بلند سه ردیفه لکسوس RX L

در تیپ های پایه شاسی بلند جدید لکسوس یک سیستم چندرسانه‌ای همراه با نمایشگر 8 اینچی قابل ارائه است. اگر پکیج ناوبری را سفارش دهید، اندازه نمایشگر به 12.3 اینچ افزایش پیدا می‌کند، وضوح صفحه‌ آن بالاتر رفته و یک سیستم صوتی قدرتمند مجهز به 12 بلندگو نیز داخل خودرو نصب خواهد شد. اگر نیازمند یک سیستم قدرتمندتر هستید، لکسوس برای شما پکیج دیگری را نیز ارائه کرده است که دارای یک سیستم صوتی قدرتمندتر 835 واتی پریمیوم لوینسون همراه با 15 بلندگو است.

پیشرانه

از نظر پیشرانه، این خودروی 3 ردیفه در دو مدل بنزینی به نام RX350L و هیبریدی به نام RX450HL به فروش خواهد رسید. مدل بنزینی از پیشرانه‌ی معروف 3.5 لیتری V6 مدل اصلی این خودرو بهره می‌برد که قادر به تولید 290 اسب بخار انرژی و گشتاور 355 نیوتن‌متر است. این مدل که در دو نسخه دیفرانسیل جلو و چهارچرخ محرک عرضه می‌شود، نیروی تولید شده را توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ‌های خودرو منتقل می‌کند.

شاسی بلند سه ردیفه لکسوس RX L

در آن سمت مدل هیبریدی RX450HL از همین پیشرانه 3.5 لیتری به علاوه دو موتور الکتریکی دیگر برخوردار است که به طور کلی 310 اسب بخار را تولید کرده و این نیرو توسط گیربکس، به چهار چرخ منتقل می‌شود.

قیمت

مطابق سایر اتومبیل های کمپانی لکسوس، شاسی بلند سه ردیفه لکسوس RX L نیز همراه با آپشن‌ها و قابلیت‌های متعدد ایمنی و رفاهی قابل سفارش خواهد بود. در حال حاضر هنوز قیمت مدل هیبریدی این خودرو لوکس اعلام نشده است، اما قیمت مدل دیفرانسیل جلو RX350L حدود 47 هزار دلار بوده و این قیمت برای مدل چهار چرخ محرک لکسوس RX L چیزی در حدود 49 هزار دلار اعلام شده است. این خودرو تا انتهای سال جاری رسما به فروش خواهد رسید.

ویدیو معرفی لکسوس RX L

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*