رمیکس تصاویر

قابلیت رمیکس تصاویر ارسال شده در دایرکت به اینستاگرام افزوده شد

در آپدیت جدید اینستاگرام قابلیتی تازه افزوده شده است. به لطف این ویژگی جدید اینستاگرام اکنون می‌توان به رمیکس تصاویر ارسال شده به صورت دایرکت پرداخت.

از این به بعد وقتی یک تصویر به صورت دایرکت توسط کاربری دیگر برای شما ارسال شد، با لمس آیکون دوربین واقع در پایین صفحه یک پاسخ ثبت خواهید کرد. این پاسخ شامل یک استیکر از تصویری که در حال پاسخ دادن به آن هستید خواهد بود. می‌توان محل قرارگیری و همچنین ابعاد استیکر را تغییر داد. در ادامه می‌توان استیکرهای مد نظر خود اعم از شکلک‌های موجود، نوشته و یا نقاشی را نیز به آن اضافه کرد.

رمیکس تصاویر

به محض ارسال پاسخی که به این روش ایجاد کرده‌اید، کاربر دریافت‌کننده می‌تواند رمیکس تصاویر دریافتی را مجددا رمیکس کرده و برای شما ارسال کند. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید، امکان داشتن کنترل بر روی پاسخ‌ها است. می‌توان گزینه “One View” را برای پیام‌هایی که می‌خواهید فقط یک مرتبه مشاهده شوند انتخاب کرد. همچنین می‌تواند قابلیت ارسال پاسخ را بسته و یا باز گذاشت.

عکس‌ها و یا ویدیوهایی که با عنوان “Allow Replay” ارسال می‌شوند، به طور خودکار تکرار شده و برای متوقف کردن آن‌ها باید انگشت خود را بر روی عکس و یا ویدیو قرار داده و نگه دارید. تمامی این قابلیت‌های جدید مخصوصا امکان رمیکس تصاویر در اینستاگرام، با دریافت جدیدترین نسخه آن برای اندروید و آی او اس قابل استفاده خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*