بسته های اینترنت شاتل موبایل

بسته های اینترنت شاتل موبایل به همراه مکالمه رایگان و اشتراک نماوا عرضه می‌شود

برای اولین بار در ایران، بسته های اینترنت شاتل موبایل به همراه مکالمه رایگان و اشتراک سایت تماشای آنلاین فیلم نماوا به مشترکان سیم کارت های شاتل موبایل ارائه می‌شود.

اپراتور تلفن همراه شاتل موبایل، بسته های جدید اینترنت را بدون محدودیت در سرعت و ساعات استفاده در 600 شهر تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت همراه شاتل موبایل، به عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین و منصفانه‌ترین تعرفه اینترنت همراه کشور در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد.

جزئیات بسته های اینترنت شاتل موبایل

برای مثال، تعرفه بسته یک ماهه شاتل موبایل با حجم 300 مگابایت اینترنت موبایل با قابلیت انتقال مانده حجم دیتا به دوره بعد و اشتراک یک ماهه سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا (به ارزش 12 هزار تومان) با قیمت 4 هزار و 900 تومان عرضه می‌شود. همچنین اشتراک یک ماهه اینترنت موبایل با حجم 850 مگابایت و قابلیت انتقال مانده حجم دیتا به دوره بعد و اشتراک یک ماهه نماوا با قیمت 9 هزار تومان، بسته اینترنت همراه 6 ماهه با حجم 28 گیگابایت به همراه هزار دقیقه مکالمه شاتل موبایل با قیمت 99 هزار تومان، بسته اینترنت هفتگی با حجم 200 مگابایت با قابلیت انتقال مانده دیتا به دوره بعد و یک هفته اشتراک نماوا به قیمت 2 هزار و 800 تومان، بسته یک روزه اینترنت همراه با حجم 250 مگابایت به همراه 100 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی با قیمت 2 هزار و 600 تومان و بسته یک روزه اینترنت همراه با حجم 70 مگابایت به همراه 100 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی با قیمت 900 تومان به مشترکان این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور ارائه می‌شود.

بسته های اینترنت شاتل موبایل

متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات تمامی بسته های اینترنت شاتل موبایل به همراه دقایق مکالمه رایگان و اشتراک سایت نماوای آن‌ها و همچنین برای خرید سیم کارت این اپراتور تلفن همراه با پیش شماره 0998 و کد یک، به وب سایت شاتل موبایل مراجعه کرده و یا با شماره 09981000000 تماس بگیرند.

قابلیت انتقال مانده حجم دیتا به دوره بعد، امکانی است که برای اولین بار در ایران توسط شاتل موبایل به بازار ارتباطات کشور ارائه شده و مشترکان می‌توانند با تمدید اشتراک بسته انتخابی خود، بخشی از مانده حجم اینترنت بسته فعلی خود را با پایان مهلت زمانی استفاده از آن، بدون هزینه اضافه به دوره بعد منتقل کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*