محصولات فولکس واگن

ماموت خودرو با محصولات فولکس واگن آلمان در نمایشگاه خودرو تهران حاضر شد

سرانجام از محصولات فولکس واگن در ایران رونمایی شد. شرکت ماموت خودرو در نمایشگاه خودرو تهران، دو محصول فولکس واگن تیگوان و پاسات را به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه خودرو تهران 96 در روز 5 آذر با حضور مسئولان و خبرنگاران افتتاح شد و مردم نیز می‌توانستند از روز ششم آذر در شهر آفتاب از این نمایشگاه بازدید کنند. این رویداد که مهم‌ترین نمایشگاه خودرویی کشورمان محسوب می‌شود، روز گذشته به پایان رسید.

یکی از شرکت‌هایی که در تهران اتو شو حضور داشت، ماموت خودرو بود که روزهای شلوغی را در نمایشگاه تجربه کرد. ماموت خودرو که پیش از این بیشتر با کانتینرهای معروفش شناخته می‌شد این بار با سواری‌های فولکس واگن، روزهای جدیدی را تجربه می‌کند.

محصولات فولکس واگن

ماموت خوردو سرانجام از محصولات فولکس واگن آلمان در ایران رونمایی کرد و دو خودروی فولکس واگن تیگوان (Volkswagen Tiguan) و فولکس واگن پاسات (Volkswagen Passat) را با خود به شهر آفتاب آورد. مدت‌ها بود که زمزمه‌های واردات محصولات فولکس واگن به ایران شنیده می‌شد، اما هر بار به دلایل مختلف، این موضوع به تعویق افتاد و اکنون با حضور خودروهای تیگوان و پاسات در نمایشگاه خودرو تهران، به نظر می‌رسد فصل تازه‌ای در قرارداد این شرکت آلمانی با ماموت خودرو آغاز شده است.

محصولات فولکس واگن

ثبت سفارش محصولات فولکس واگن به زودی انجام می‌شود

مسئولان شرکت ماموت خودرو اعلام کرده‌اند که به زودی ثبت سفارش واردات این خودروها انجام می‌شود. یکی از مسئولان ماموت خودرو که در نمایشگاه خودرو حاضر شده بود، ادعا کرد که این مدل‌ها سفارش بازار ایران هستند و آپشن‌ها و پیشرانه‌های آن‌ها طبق سلیقه بازار داخل کشور انتخاب شده‌اند. با توجه به کیفیت همیشگی محصولات فولکس واگن و طراحی زیبا و شکیل و در عین حال ساده این خودروها، در صورت قیمت‌گذاری مناسب قطعا شاهد موفقیت و فروش فوق‌العاده این آلمانی‌های پرابهت در بازار کشورمان خواهیم بود.

محصولات فولکس واگن

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*