پژو اگزالت

مدل مفهومی پژو اگزالت در تهران اتو شو به نمایش گذاشته شد

پژو اگزالت (Peugeot Exalt) در غرفه ایکاپ در نمایشگاه خودرو تهران 96 به نمایش گذاشته شد. این کانسپت خیره‌کننده یکی از سورپرایزهای تهران اتو شو محسوب می‌شود.

شرکت پژو برای نمایشگاه خودرو تهران یک سورپرایز ویژه داشت و مدل مفهومی Exalt را به غرفه خود در شهر آفتاب آورده است. پژو اگزالت اولین بار در سال 2014 در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد و مورد تحسین بازدیدکنندگان و کارشناسان صنعت خودرو قرار گرفت. حالا این کانسپت زیبا در تهران اتو شو، چشم‌های بازدیدکنندگان را به خود خیره کرده و شور و حال خاصی را به این بخش از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب بخشیده است.

پژو اگزالت

مشخصات کانسپت پژو اگزالت

این مدل مفهومی از زبان طراحی جدید پژو بهره می‌برد و اکنون با روکش بدنه تغییریافته و اجزای جدید کابین در نمایشگاه خودرو تهران به معرض دید عموم گذاشته شده است. همچنین فناوری مدرن و طراحی نوآورانه i-Cockpit در این کانسپت به کار رفته و پیشرانه Hybrid4 درون آن مورد استفاده قرار گرفته است. این سیستم موتوری از دو پیشرانه الکتریکی و بنزینی بهره می‌برد که موتور الکتریکی آن در محور عقب توسط ترمزها شارژ می‌شود و 70 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. موتور بنزینی یا دیزلی پژو اگزالت نیز قادر به تولید قدرت 270 اسب بخار است. از دیگر ویژگی‌های این مدل مفهومی می‌توان به رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*