چیپست اسنپدراگون 845

اطلاعات جدیدی از مشخصات چیپست اسنپدراگون 845 به بیرون درز کرد

با نزدیک شدن به زمان معرفی چیپست اسنپدراگون 845 ، منابع چینی با انتشار اطلاعاتی جذاب از مشخصات این تراشه جدید، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند.

تراشه جدید کوالکام بر پایه مهندسی ساخت 10 نانومتری LPE یا Low Plus Early تولید خواهد شد؛ به همین جهت کاربران نباید در انتظار افزایش قدرت قابل توجه باشند چرا که تراشه‌های نسل قبلی نیز با فناوری 10 نانومتری تولید شده بودند. هرچند مهندسان با استفاده از نسل سوم هسته‌های پردازشگر Kyro (که چهار هسته بر پایه Cortex-A75 خواهد بود) در کنار چهار هسته Cortex-A53، قدرت پردازشی را تا حدودی بالا برده‌اند. به علاوه، پردازشگر گرافیکی آدرنو 630 با قدرتی بیشتر از قبل در خدمت کاربران خواهد بود. هنوز اطلاعات چندانی از توانایی‌ها و بهینه‌سازی آن برای محتوای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در دست نیست.

گفته می‌شود چیپست اسنپدراگون 845 از دوربین های دوگانه پشتی و جلویی با سنسورهای 25 مگاپیکسلی پشتیبانی خواهد کرد. فعلا توانایی این تراشه در ضبط ویدیوهای 2160p با نرخ 60 فریم بر ثانیه نامشخص است.

چیپست اسنپدراگون 845

یکی دیگر از مواردی که می‌توان آن را یک پیشرفت و گام رو به جلو عنوان کرد، مودم X20 است که به واسطه آن، در حالت تئوری، سرعت دانلود به 1.2 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد. این در حالی‌ست که حداکثر سرعت دانلود مودم X16 کوالکام در اسنپدراگون 835، یک گیگابیت بر ثانیه بود.

سازندگان تلفن های همراه از همین حالا برای تجهیز پرچمداران آینده خود به چیپست اسنپدراگون 845 صف کشیده‌اند. بنا بر شایعات موجود، سامسونگ تمام موجودی اولیه این تراشه را برای گوشی های سری گلکسی اس 9 خریداری کرده است. شیائومی، دیگر شرکتی‌ست که از این تراشه در گوشی Mi 7 استفاده می‌کند. احتمالا ال جی نیز همانند سال 2017، دو پرچمدار مختلف با اسنپدراگون 835 و 845 را روانه بازار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*