کنترلر دی دریم هواوی

کنترلر دی دریم هواوی موفق به دریافت تاییدیه FCC‌ شد؛ قابل عرضه همراه با هدست هواوی

کنترلر دی دریم هواوی تاییدیه FCC را دریافت کرد. این کنترلر همراه با یک هدست واقعیت مجازی DayDream‌ توسط گوشی‌های میت 9 پرو و میت 9 پورشه دیزاین استفاده خواهد شد.

ظاهرا هواوی به نخستین شرکتی درخواهد آمد که قصد دارد با مشارکت گوگل، نخستین هدست واقعیت مجازی دی دریم را بسازد. اگرچه بطن خود خبر تعجب برانگیز نیست، اما وقتی در بین این همه شرکت نامدار جهان ما نام هواوی را به عنوان نخستین شرکت سازنده این محصول می‌شنویم باید هم متعجب شویم. به هر حال همانطور که هواوی در نطق اصلی نمایشگاه CES امسال عنوان کرد، آن‌ها حتی پیش از آن که گوگل درب‌های این پلتفرم را بر روی تمام توسعه دهندگان باز کند به دنبال استفاده از تکنولوژی دی دریم بوده‌اند.

ساعاتی پیش رسما اعلام شد که کنترلر دی دریم هواوی که مربوط به هدست واقعیت مجازی مبتنی بر پلتفرم دی دریم گوگل این شرکت است، موفق به دریافت تاییدیه FCC شده است. همراه با این خبر، تصاویری از این کنترلر نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

کنترلر دی دریم هواوی

این کنترلر که قرار است همراه با هدست گوگل دی دریم ویو به صورت باندل نیز عرضه شود شامل ورودی‌هایی نظیر صفحه اصلی، بازگشت،‌ کاهش و افزایش ولوم و همچنین یک یک پد لمسی همراه با یک کلید انتخاب در زیر آن است. این کنترلر جدید همچنین متفاوت از کنترلر اصلی گوگل طراحی شده است و به منحنی ارگونومیکی مجهز شده است. در حال حاضر تنها دو دیوایس هواوی به نام‌های هواوی میت 9 پرو (Huawei Mate 9 Pro)‌ و هواوی میت 9 پورشه دیزاین مستعد پشتیبانی از پلتفرم دی دریم گوگل هستند.

کنترلر دی دریم هواوی

این یک حرکت عجیب و غریب برای شرکت هواوی است که هر دو گوشی خانواده میت 9 آن‌ها همراه با نمایشگر QHD خود از دی دریم پشتیبانی می‌کنند، در حالی که میت 10 پرو که پرچمدار جدید این شرکت است ارائه کننده وضوح +Full HD است که به طبع قادر به پشتیبانی از این پلتفرم نخواهد بود. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید این لینک را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*