قیمت هیوندای سوناتا 2018 هیبریدی

آخرین قیمت هیوندای سوناتا 2018 هیبریدی در ایران مشخص شد

آخرین قیمت هیوندای سوناتا 2018 هیبریدی در ایران اعلام شد. مدیرعامل شرکت پاکرو سبز قشم ضمن اعلام این خبر، توضیحاتی را در مورد این خودرو ارائه کرده است.

محمد جواد محمدی زاده، مدیرعامل شرکت پاکرو سبز قشم، در جریان نمایشگاه خودرو تهران 96 و پس از به نمایش گذاشتن خودروی هیوندای سوناتا ال اف هیبریدی 2018 در این رویداد، توضیحاتی را در مورد این محصول و قیمت آن ارائه کرده است. به گفته محمدی زاده، شرکت پاکرو سبز قشم تنها در حوزه وسایل نقلیه هیبریدی فعالیت می‌کند. وی در ادامه افزود شرایط محیط زیست در دنیای امروز ایجاب می‌کند که ما برای سلامتی مردم قدم برداریم و این حق مردم و تکلیف نظام است. ما تا امروز 3 هزار دستگاه خودروی هیبریدی هیوندای وارد کشور کردیم که با بسته شدن سایت ثبت سفارش، 700 دستگاه آن در گمرک مانده است. از سوی دیگر، این خودروها با عنوان تاکسی در 14 استان کشور فعالیت می‌کنند و قصد داریم فعالیت این تاکسی های هیبریدی را در سراسر ایران آغاز کنیم.

قیمت هیوندای سوناتا 2018 هیبریدی

مدیرعامل شرکت پاکرو سبز قشم همچنین گفت این خودرو به شارژ دستی نیازی ندارد و از ظرفیت گاز و ترمز، شارژ خواهد شد. از سوی دیگر، باتری‌های خودرو از نوع های‌تک هستند که به دلیل مصارف دیگر جزو کالاهای تحریمی محسوب می‌شدند اما در حال حاضر واردات آن‌ها بلامانع است. محمدی زاده در ادامه بیان کرد:

هم‌اکنون 90 هزار تاکسی در تهران وجود دارد که از این میان، 300 دستگاه آن هیبریدی است. از سوی دیگر فعالیت خودرو در زمینه موتورسیکلت‌های برقی نیز آغاز شد. یک موتورسیکلت معیوب 6 برابر یک خودروی 206 آلودگی دارد و این در حالی است که از 3 میلیون موتورسیکلت موجود در تهران، یک و نیم میلیون آن‌ها از رده خارج هستند.

وی به برنامه‌های آتی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت ما به دنبال این هستیم تا خودروی هیوندای را در داخل کشور تولید کنیم و حتی موفق شدیم موافقت شفاهی هیوندای کره را کسب کنیم. آن‌ها در حال حاضر منتظر مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند و ما نیز برای تولید این خودرو، مجموعه خودروسازی سناباد خودرو در نزدیکی مشهد را در نظر گرفته‌ایم.

قیمت هیوندای سوناتا 2018 هیبریدی

مدیرعامل پاکرو سبز قشم در پایان علاوه بر اعلام آخرین قیمت هیوندای سوناتا 2018 هیبریدی در سه تیپ مختلف، اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر سایت ثبت سفارش باز شود تا بتوان این خودروها را وارد کشور کرد. لازم به ذکر است که سوناتا 2018 هیبریدی در روزهای نمایشگاه خودرو تهران با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

قیمت هیوندای سوناتا 2018 هیبریدی – آذر 96

تیپقیمت مصوب (تومان)قیمت ویژه نمایشگاه تهران 96 (تومان)
GL181 میلیون و 900 هزار178 میلیون
GLS198 میلیون و 900 هزار195 میلیون
+GLS208 میلیون و 900 هزار205 میلیون

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*