CAT S50 ، اسمارت فونی که برای جنگ ساخته شده است !

همه جور اسمارت فون مقاوم و جان سخت دیده بودیم اما این یکی انگار برای جنگ ساخته شده است ! کمپانی Caterpillar که به ساختن انواع و اقسام ابزار های سخت جان و قدرتمند نظیر ماشین های راه سازی و پوتین های متنوع دارای شهرتی جهانی است ، امروز در IFA از یک اسمارت فون جان سخت و مقاوم با نام CAT S50 پرده برداشته که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.با گجت نیوز همراه باشید.

Caterpillar اسمارت فون Cat S50 را در دو مدل با در صد مقاومت مختلف به بازار عرضه خواهد کرد.مدل اول دارای استاندارد IP67 بوده و قادر است به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورد.اما مدل دوم چیزی فراتر از مدل اول است ، MIL-810G توانایی مقاومت در برابر نمک، گرد و غبار، رطوبت، باران، لرزش، اشعه‌های خورشیدی، حمل و نقل در شرایط سخت و حتی شوک حرارتی را داراست و گویی Caterpillar این محصول را برای جبهه های جنگ طراحی کرده است.البته به همه ابن موارد یک صفحه نمایش نشکن ، که هنوز مشخص نیست از چه جنسی ساخته شده است را هم اضافه کنید.

cat-s50-1

از مشخصات سخت افزاری این اسمارت فون جان سخت می توان به صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 1280 در 720 ، پردازنده‌ی چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز MSM8926 کوالکام ،۲ گیگابایت رم ، ۸ گیگابایت فضای ذخیر سازی،دوربین ۸ مگاپیکسل مجهز به فلش ال‌ای‌دی و اندروید ۴.۴ کیت‌کت اشاره کرد.

کاترپیلار این اسمارت فون را در چند رنگ متنوع و به همراه یک کاور پلاستیکی مقاوم ، با قیمت 500 دلار روانه بازار خواهد کرد.

منبع : CNET

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سلام دوستان من گوشی مدل کت s50 دارم کسی خاست پی بده تلگرام @pdrmw

  2. کدوم مدلش به نظر شما بهتره؟

    یعنی مدل دومیش ضد اب نیست

  3. این کی وارد بازار ایران میشه.قیمتش چند هست ؟؟؟

  4. اخرشه
    کاتو حرف نداره

  5. خیلی بدرد می خوره نابود نشدنی

  6. هر چی باشه امکان نداره مثل 1100 من بشه-

  7. بابا تانک های آمریکا هم چنین مشخصاتی ندارن
    ضد اشعه خورشید !
    دمش گرم

  8. ناو هواپیما بره لامصب