فروش آیفون X‌ جمعه سیاه

فروش جهانی 6 میلیون آیفون X اپل در جمعه سیاه امسال

به گفته‌ی یک تحلیلگر، اپل در جمعه سیاه امسال موفق به فروش جهانی 6 میلیون دیوایس آیفون X شده است. به طور کلی فروش آیفون ها نیز به 15 میلیون رسیده است.

اگر شما هم کنجکاو هستید که بدانید چند دستگاه آیفون ویژه مدل ایکس (به مناسبت دهمین سالگرد فروش آیفون های اپل) توسط مشتریان خریداری شده است، ما اطلاعاتی از این قضیه به دست آورده‌ایم که در اختیار شما می‌گذاریم. یک تحلیلگر به نام “Jun Zhang” ادعا کرده است که از زمان عرضه آیفون X در سوم نوامبر تا به امروز، جمعا 15 میلیون دستگاه از این محصول در سراسر جهان به فروش رفته است.

اما از این 15 میلیون دستگاه، شش میلیون آن مربوط به جمعه سیاه امسال است که آمار شگفت انگیزی برای اپل به حساب می‌آید. Zhang عنوان می‌کند که آیفون ایکس سودآوری بسیار زیادی را برای اپل به همراه داشته است، زیرا مدل گران قیمت‌تر 256 گیگابایتی آن به مراتب از 64 گیگابایتی آن بیشتر به فروش رفته است. در نتیجه، میانگین قیمت فروش و سود ناخالص بالاتر باعث شده که سود خوبی نصیب کوپرتینو شود.

تولید آیفون X رو به افزایش است

این تحلیلگر می‌گوید که تولید هفتگی اپل به بیش از 3 میلیون دستگاه رسیده است و این آمار از ماه آینده میلادی با افزایشی 33 درصدی به 4 میلیون دستگاه می‌رسد. به خاطر دارید، بسیاری از تحلیلگران نگران این بودند که کمبود تولید آیفون X به دلیل پیچیدگی فرآیند ساخت آن ممکن است اتفاقات بدی را برای این شرکت رقم بزند؟ ظاهرا دیگر این ترس‌ها برای اپل بی معنا شده است و آن‌ها بدون هرگونه وجود مشکلی رو به جلو پیش می‌روند.

یک تحلیلگر مطرح به نام “Rosenblatt” پیش‌بینی قبلی خود برای فروش 28 الی 27 میلیونی آیفون X از ماه دسامبر به مدت سه ماه را به 30 میلیون دیوایس تغییر داده بود. این درحالیست که انتظار می‌رود تا ماه مارس سال 2018، تعداد آیفون های ویژه فروخته شده در سراسر جهان از 45 میلیون دیوایس تدارک دیده شده،‌ به 40 میلیون برسد. تنها نکته‌ی منفی که در این جا وجود دارد، تقاضای بسیار زیاد بازار برای آیفون X ،‌ در حالیست که فروش آن محدود بوده و قیمتی بیش از هزار دلاری را با خود یدک می‌کشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. طب مردم واسه خریدش پایین نمیاد زامبی وار دارن میخرن پول قرض میکنن و میخرن چون ارزششو داره

    بعد یه نفر پیدامیشه که خریده میاد میگه متنفرم ازش میشه تبلیغ سامسونو هاوایی بی لیاقت متقلبه ایده دزد

    • خب عقده ای خواب زده…بفروشه و نفروشه به تو چه؟
      سامسونگ از فروش این گوشی آشغال سود داره میبره و هیچ نگرانی ای بابت فروشش نداره
      حالا عده ای گوش بلند فهمیدن گوشی آشغالیه شما بیا دلیل های صد من یه غاز بیار