هواوی میت 10 لایت آبی عرضه شد + گالری تصاویر

هواوی میت 10 لایت آبی عرضه شد + گالری تصاویر

هواوی میت 10 لایت آبی (Aurora Blue Huawei Mate 10 Lite)، گزینه رنگ جدید گوشی میان‌رده‌ی هواوی، به بازار عرضه شد. در ادامه، عکس های این موبایل را ببینید.

پیش از این، گوشی هواوی میت 10 لایت در رنگ‌های طلایی (Streamer Gold) و سیاه (Obsidian Black) در دستر قرار داشت. اما از هم‌اکنون، امکان خرید هواوی میت 10 لایت آبی در فروشگاه‌های معتبر چینی، از جمله Vmall و JD، وجود دارد. توجه داشته باشید که هواوی میت 10 لایت در بازار چین با نام مایمانگ 6 (Maimang 6) به فروش می‌رسد.

مشخصات و قیمت هواوی میت 10 لایت آبی

نسخه آبی هواوی میت 10 لایت با قیمتی مشابه نسخه‌های سیاه و طلایی (2400 یوان چین)، در دسترس کاربران قرار گرفته است. این اسمارت فون به 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش LCD با پنل 5.9 اینچی 18:9 مجهز است.

گوشی هواوی آنر V10 به تازگی معرفی شده و در رنگ آبی (Aurora Blue) نیز عرضه می‌شود. بنابراین، با توجه به نزدیک‌تر بودن مشخصات این گوشی با پرچمدار رده‌بالای هواوی میت 10، به نظر می‌رسد انتظار برای ورود V10 به ایران بهتر از خرید میت 10 لایت آبی باشد. پردازنده قدرتمند کایرین 970 (در برابر کایرین 659)، امکان ضبط 4K و چند مزیت دیگر، از مهمترین دلایل برتری آنر وی 10 نسبت به هواوی میت 10 لایت هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*