حسگر اثر انگشت گلکسی S9

سامسونگ تامین‌کننده جدیدی برای حسگر اثر انگشت گلکسی S9 پیدا کرده است

محل قرارگیری و نوع حسگر اثر انگشت گلکسی S9 یکی از بخش‌های قابل بحث درباره پرچمدار سال 2018 سامسونگ است. هنوز تصمیم سامسونگ درباره محل قرارگیری حسگر اثر انگشت گلکسی اس 9 (Galaxy S9) مشخص نیست.

یکی از شایعات پیرامون پرچمدار بعدی سری S سامسونگ، محل قرارگیری حسگر اثر انگشت آن است. تغییر مکان کنونی این سد امنیتی در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در مدل‌های سال 2018 این سری، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. دلیل افزایش حساسیت پیرامون این قسمت، نارضایتی کاربران از محل قرارگیری این حسگر در پرچمداران سال جاری است. انتظار می‌رود حسگر اثر انگشت گلکسی S9 از کنار دوربین به پایین آن منتقل شده و برای دسترسی راحت‌تر، تقریبا در میانه‌های پنل پشتی قرار بگیرد.

حسگر اثر انگشت گلکسی S9

سامسونگ تامین‌کننده حسگر اثر انگشت گلکسی S9 را تغییر داده است

اما تلاش برای تغییر شکل، اندازه، سرعت اسکن و دیگر خصیصه‌های حسگر اثر انگشت گلکسی S9 ممکن است به تغییر تامین‌کننده این قطعه توسط سامسونگ منجر شود. این موضوع اخیرا توسط رسانه‌های کره‌ای مطرح شده است. بر اساس اخبار جدید، سامسونگ تامین‌کننده کاملا جدیدی برای حسگر اثر انگشت گلکسی S9 پیدا کرده است و اکنون وظیفه تولید این قطعه بر عهده یک شرکت تایوانی قرار دارد.

نام شرکت تامین‌کننده هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما به ادعای منابع خبری، این شرکت پیش از این با سامسونگ به منظور تامین قطعاتی برای گوشی های میان‌رده آن همکاری کرده است. در صورت به حقیقت پیوستن این خبر، تامین‌کننده کنونی حسگر اثر انگشت گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس بخش عظیمی از بازار خود را از دست خواهد داد.