وانت دو کابین ترالورد

وانت دو کابین ترالورد (Terralord) توسط گروه بهمن در نمایشگاه خودرو تهران معرفی شد

گروه بهمن در دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران از وانت دو کابین ترالورد (Terralord) رونمایی کرد. این پیکاپ غول‌پیکر چینی به عنوان نسل جدید کاپرا شناخته می‌شود.

بهمن موتور در نمایشگاه خودرو تهران با دست پر حاضر شده و حالا از یک پیکاپ تنومند جدید نیز رونمایی کرده است. وانت دو کابین ترالورد (Terralord)، یک پیکاپ غول‌پیکر چینی است که توسط شرکت ژونگ ژینگ اتومبیل یا Zxauto ساخته می‌شود. پیش از این، پیکاپ گرند تایگر نیز توسط همین شرکت تولید شده بود که با نام کاپرا توسط گروه بهمن در ایران مونتاژ و عرضه می‌شود و تا حدودی مورد استقبال مشتریان نیز قرار گرفت. از همین رو، وانت دو کابین ترالورد به عنوان نسل جدید کاپرا شناخته شده است.

وانت دو کابین ترالورد

مشخصات وانت دو کابین ترالورد

این پیکاپ قدرتمند از پیشرانه 2.4 لیتری با قدرت 160 اسب بخار و گیربکس 6 سرعته دستی بهره می‌برد و دارای ظاهری تنومند با کابین جذاب است. در طراحی این خودرو تا حدود زیادی از نسل دوم تویوتا تاندرا الگوبرداری شده و حتی تاثیراتی از دوج رم نیز در آن مشاهده می‌شود. ترالورد، وانت بزرگی است، به گونه‌ای که طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب برابر 5.34 متر، 1.88 متر و 1.81 متر بوده و دو محور جلو و عقب آن نیز 3.25 متر فاصله دارد.

وانت دو کابین ترالورد

در حال حاضر این پیکاپ چینی با لوگوی بهمن موتور در نمایشگاه خودرو تهران به نمایش گذاشته شده و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در شهر آفتاب از این خودرو و سایر خودروهای حاضر در تهران اتو شو دیدن کنند. قابل ذکر است که وانت دو کابین ترالورد در بهمن موتور تولید خواهد شد اما هنوز قیمت و زمان عرضه آن اعلام نشده است. این خودروی پیکاپ در چین با قیمت حدود 100 هزار یوآن عرضه می‌شود.

عکس های پیکاپ ترالورد در تهران اتو شو