فروش وان پلاس 5 تی

میزان فروش وان پلاس 5 تی رکوردی تازه در کارنامه کاری وان پلاس ثبت کرد

میزان فروش وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) تاکنون بی‌نظیر بوده است. هیچ کدام یک از گوشی های شرکت وان پلاس تاکنون چنین فروشی را تجربه نکرده‌اند.

وان پلاس 5 تی بعد از عرضه در سه شنبه هفته گذشته، رکوردی جدید از خود بر جای گذاشت. به ادعای شرکت سازنده، تنها طی شش ساعت، رکورد فروش فوق‌العاده پیشین وان پلاس شکسته شد. به این ترتیب، در تاریخ چهار ساله شرکت چینی وان پلاس، جدیدترین مدل عرضه شده بیشترین سرعت فروش را در مقایسه با سایر مدل‌های همین برند داشته است. البته هنوز هیچ عدد و رقم خاصی درباره میزان فروش در دسترس نیست.

نمایشگر 6 اینچی این گوشی موبایل دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بوده و همانند قبل، از یک پنل AMOLED در آن استفاده شده است. این صفحه نمایش با شیشه‌های گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. وان پلاس برای نخستین مرتبه در وان پلاس 5 تی از طراحی بدون حاشیه بهره برد و نمایشگر آن را به نسبت ابعاد تصویر متفاوت 18:9 مجهز کرد. از دیگر مشخصه‌های فنی مهم و تاثیرگذار در فروش وان پلاس 5 تی می‌توان به بهره بردن از تراشه اسنپدراگون 835 و دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 20 مگاپیکسلی اشاره کرد.

فروش وان پلاس 5 تی

یکی از علل بالا بودن میزان فروش وان پلاس 5 تی ، توانمندی آن در بخش عکاسی است. هر دو سنسور دوربین پشتی دستگاه دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 بوده و دوربین سلفی نیز برخلاف وان پلاس 5، به یک سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. با طراحی بدون حاشیه و حذف کلید فیزیکی هوم، اکنون حسگر اثر انگشت به پنل پشتی منتقل شده است. اما در کنار آن، یک روش دیگر نیز برای شناساندن خود به گوشی وجود دارد.

سیستم تشخیص چهره وان پلاس 5 تی یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های آن محسوب می‌شود. البته این سیستم به اندازه فیس آیدی آیفون 10 اپل پیشرفته نیست، اما در بررسی‌های اولیه بسیار سریع و دقیق عمل کرد. متاسفانه دستگاه به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 7 نوقا و جدیدترین نسخه رابط کاربری OxygenOS عرضه می‌شود، اما انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو برای آن در آینده نزدیک قطعی است.

فروش وان پلاس 5 تی

وان پلاس 5 تی در دو نسخه با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شود. قیمت نسخه دارای 6 گیگابایت رم به علاوه 64 گیگابایت ظرفیت داخلی آن 499 دلار است. نسخه دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای داخلی ذخیره‌سازی به قیمت 559 دلار به فروش می‌رسد. به لطف تکنولوژی شارژ سریع انحصاری وان پلاس با نام Dash Charge، می‌توان باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی وان پلاس 5 تی را طی 30 دقیقه برای یک روز استفاده کامل شارژ کرد.

فروش وان پلاس 5 تی

افزایش فروش وان پلاس 5 تی مدیون قیمت مناسب آن است

استفاده از تراشه اسنپدراگون 835 به همراه 6 یا 8 گیگابایت رم سبب می‌شود این گوشی موبایل از نظر قدرت پردازشی هیچ چیزی از سایر پرچمداران اندرویدی کم نداشته باشد. البته این مشخصات در وان پلاس 5 نیز وجود داشتند، اما برگ برنده مدل جدید، طراحی بدون حاشیه آن است. از طرفی دیگر سازنده مدعی است اسمارت فون وان پلاس 5 تی سریع ترین گوشی جهان است! قیمت استثنایی این محصول، آن را تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربران می‌کند. حتی طبق نظرسنجی گجت نیوز، کاربران ایرانی نیز منتظر ورود وان پلاس 5 تی به کشور هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*