مقایسه گلکسی اس 8 و ال جی جی 6

احتمال عرضه گلکسی اس 9 و ال جی جی 7 در ژانویه؛ پرتاب زودرس مهاجمان به بازار!

احتمال دارد شاهد عرضه گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و ال جی جی 7 (LG G7) در ژانویه سال 2018، تنها چند روز پس از برگزاری نمایشگاه CES 2018 باشیم. این خبر را یک رسانه کره‌ای تایید کرده است!

ال جی و سامسونگ به عنوان دو شرکت تکنولوژی کره‌ای، سالیانی است که رقابت سفت و سختی را در بازار گوشی های هوشمند دارند. چندین سال بود که کفه‌ی ترازو بیشتر به سمت سامسونگ خم می‌شد، زیرا پرچمداران این شرکت از قدرت بیشتری برخوردار بودند. اما ال جی تلاش خودش را برای رسیدن به سامسونگ بیشتر کرد، در حالی که در اینجا اپل و آیفون های پرفروشش نیز وجود داشتند.

اینگونه به نظر می‌رسد که سال 2018 میلادی شرایط بازار موبایل جهان متفاوت خواهد شد،‌ چرا که احتمال عرضه گلکسی اس 9 و ال جی جی 7 در روزهای اولیه سال نو میلادی، در ماه ژوئن بسیار زیاد است. پیشتر این دو کمپانی پرچمدارهای خودشان را در نزدیکی ماه مارس روانه‌ی بازار می‌کردند، اما حالا به نقل از رسانه کره‌ای Business Korea در چرخه‌ی عرضه این محصولات تغییراتی شکل خواهد گرفت تا احتمالا ما در تعطیلات سال نو میلادی بتوانیم با آن‌ها ملاقات کنیم.

به نقل از این گزارش سامسونگ قصد دارد با عرضه زودهنگام پرچمدار جدید خود، رقابتش با آیفون ایکس اپل که هم اکنون به یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین محصولات بازار تبدیل شده است را بهتر از چیزی که هستد ادامه دهد. درست در همین لحظه، ال جی نیز نمی‌خواهد از قافله عقب بماند و در نظر دارد با عرضه زودهنگام ال جی جی 7 با سامسونگ و اپل به رقابت مستقیم خود برای سال 2018 بپردازد.

اگر این اطلاعات درست باشند، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم با هر دو گوشی گلکسی اس 9 و ال جی جی 7 در نمایشگاه CES 2018 ملاقات کنیم. طی سالیان اخیر گوشی های هوشمند زیادی در این نمایشگاه معرفی نشده‌اند و اغلب محصولات الکتریکی دیگری را در آن می‌دیدیم، اما حالا ظاهرا به لطف سامسونگ و ال جی بار دیگر گوشی ها نیز به روی صحنه‌ی این نمایشگاه باز خواهند گشت.

عرضه گلکسی اس 9 زودتر از موعود، فاجعه گلکسی نوت 7 را تکرار نمی‌کند!

حال ما انتظار داریم چه چیزی رخ دهد؟ کمی سخت است! در یک سو اگر گلکسی اس 9 یک رقیب بسیار جدی برای آیفون ایکس اپل است، ما می‌توانیم ببینیم که چگونه سامسونگ خودش را مجبور خواهد کرد تا در کمترین زمان ممکن گوشی پرچمدار خودش را روانه بازار کند. در سمتی دیگر ما پیشتر نیز دیده‌ایم که عجله‌ی عرضه چه بلایی سر سامسونگ آورده است، پس امیدواریم که غول کره‌ای از گذشته‌ی خود درس گرفته باشد و مشکلی از این بات پیش نیاید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هیچ چیزی جلودار ارباب سامسونگ نیست