تصاویر آنر وی 10

مشخصات و تصاویر آنر وی 10 با اطلاعاتی جذاب از طریق تنا لو رفت

مشخصات و تصاویر آنر وی 10 (Huawei Honor V10) با کلید فیزیکی هوم از طریق تنا لو رفت. آیا در رویداد فردا، نسخه دیگری از آنر وی 10 نیز توسط هواوی معرفی می‌شود؟

بنا بر اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده است، آنر V10 به عنوان پرچمدار مقرون به صرفه هواوی، با صفحه نمایشی بدون حاشیه و 18:9 تولید خواهد شد. پیش‌تر نیز TENAA این اطلاعات را تایید کرده بود.

اما حالا شاهد انتشار جزئیاتی جدید از مشخصات و تصاویر آنر وی 10 با شماره مدل BKL-AL20 توسط این آژانس چینی هستیم که با دانسته‌های قبلی ما مطابقت ندارند. بر این اساس، گوشی جدید آنر با نمایشگری 5.99 اینچی با وضوح 1080×2160 و کلید هوم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این در حالی‌ست که پیش‌تر اعلام شده بود حسگر اثر انگشت به بخش پشتی منتقل می‌شود. به علاوه، حالا طراحی این قسمت و خطوط آنتن نیز در مقایسه با قبل، تغییر پیدا کرده است. اطلاعات در رابطه با ظرفیت باتری نیز ضد و نقیض بوده و به نظر می‌رسد گوشی پیش رو با یک باتری 3650 میلی‌آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اگرچه از نظر فنی تفاوت چندانی میان این اطلاعات و اخبار قبلی وجود ندارد، اما آیا همانند محصولات سری Mate 10، این تلفن هوشمند جدید نیز در دو نسخه رونمایی می‌شود؟ در ادامه می‌توانید تصاویر آنر وی 10 را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اقا صفحش چند اینچه؟
    چرا هواوی یه گوشی باصفحه ۱۸ به ۹ ۵.۵ اینچی معرفی نمیکنه همشون ۶ اینچن