رنو مگان 2018

رنو مگان 2018 رسما در تهران اتو شو معرفی شد

رنو مگان 2018 (Renault Megan 2018) رسما در نمایشگاه خودرو تهران معرفی شد. این خودرو زیر 150 میلیونی از شهریور 1397 وارد بازار کشور خواهد شد.

شهر آفتاب و دومین نمایشگاه خودرو تهران با نام انحصاری تهران اتو شو 96 از همین امروز میزبان عموم مردم هستند تا با مراجعه به این مکان، از جدیدترین محصولات مختص بازار خودرو ایران دیدن کنند. یکی از جذاب‌ترین این محصولات، بی‌تردید رنو مگان 2018 است که ساعاتی پیش نگین خودرو رسما از آن در غرفه‌ی خود در این نمایشگاه پرده برداری کرد.

رنو مگان 2018

جمشید حسینی مدیرعامل کمپانی نگین خودرو در نشست خبری تهران اتو شو 96 در مورد رنو مگان جدید چنین گفته است:

مگان 2018، جدیدترین محصول ما برای بازار خودرو ایران است که به شکل فول آپشن و همراه با یک پیشرانه ی 1.2 لیتری توربو شارژ به فروش خواهد رسید. اگرچه هنوز قادر به واردات آن نیستیم و زمانی می‌توانیم این کار را انجام دهیم که مشکل سایت ثبت سفارش حل شده و سپس آزمایش‌های فنی و بررسی استانداردهای مستلزم بازار ایران انجام بگیرد.

حسینی با اشاره به اینکه نگین خودرو از قوانین به طور کامل پیروی می‌کند و هر تصمیمی که دولت در قبال سایت ثبتارش (ثبت سفارش بازرگانی) بگیرد را محترم می‌شمارد، اینگونه ادامه داد:

استراتژی و سیاست نگین خودرو در سال جدید، بهبود و توسعه‌ی خدمات پس از فروش است و در همین راستا در آینده‌ای نزدیک بزرگ‌ترین شعبه‌ی خدمات پس از فروش خود را نیز در غرب تهران، واقع در جاده مخصوص خواهیم داشت.

خوشبختانه نگین خودرو هیچ تعهد معوقه‌ای برای خودروهای مدل 2017 ندارد و تمامی آن‌ها به مالکین تحویل داده شده‌اند. در حال حاضر تمامی محصولات منتظر مانده در پارکینگ گمرک، مربوط به مدل‌های 2018 هستند که به محض باز شدن ثبتارش پروسه‌ی تحویل آن‌ها به مشتری آغاز خواهد شد.

مشخصات رنو مگان 2018

رنو مگان 2018 با یک پیشرانه 1.2 لیتری توربو وارد بازار کشورمان خواهد شد که قادر به تولید 120 یا 130 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتن‌متر خواهد بود. این نیرو توسط یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

رنو مگان 2018

از دیگر مشخصات این خودرو می‌توان به رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچی، سیستم تهویه مطبوع خودکار 2 حالته، سیستم ورود و استارت بدون کلید، مانیتور لمسی 8.7 اینچی همراه با سیستم صوتی حرفه‌ای Boss‌ و 8 بلندگو، دوربین دید عقب، سقف پانوراما با سانروف دو حالته برقی، کروز کنترل، فرمان و صندلی‌های چرمی، اسپید لیمیتر، حالت رانندگی اقتصادی، چراغ خوش آمدگویی – خداحافظی و همراه تا منزل، نمایشگر کاهش باد لاستیک،‌ چراغ جلوی اتوماتیک برای شب، دی لایت، آینه الکتروکرومیک وسط، سیستم‌های کنترل پایداری در پیچ‌ها ESP، ترمز ضد قفل ABS، ترمز اضطراری BA و همچنین پارک خودکار اشاره کرد.

قیمت رنو مگان 2018

ظاهرا مگان 2018 از شهریور ماه سال 97 رسما وارد بازار فروش کشور خواهد شد و شنیده‌ها حاکی از آن است که می‌توانیم انتظار قیمتی بین 140 الی 160 میلیونی را برای آن داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طبق اخبار قبلی گجت نیوز قرار بر این بود ک موتور 2 لیتری با قدرت 152 اسب بخار وارد ایران بشه. ولی ظاهر حداکثر قدرت موتور این خوردو 130 اسب بخاره.از نظر قیمتی هم رده با خودرو های النترا و سراتو وارداتی هست. با این تفاوت ک این دو خودرو قدرتمند تر هستند.