عکس های مدل 2018 گلکسی ای 7

عکس های مدل 2018 گلکسی ای 7 اطلاعات جالبی را فاش می‌کنند

عکس های مدل 2018 گلکسی ای 7 (Samsung Galaxy A7 2018) لو رفت. به نظر می‌رسد این تلفن هوشمند با نمایشگری کشیده و بدون حاشیه پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت.

با نزدیک شدن به سال جدید میلادی، شایعات مربوط به مدل 2018 گوشی های سری گلکسی A هم با سرعت بیشتری منتشر می‌شوند.

مجموعه‌ اول از عکس های مدل 2018 گلکسی ای 7 ، این گوشی هوشمند را در قاب محافظ نشان می‌دهد. اگر این تصاویر واقعی باشند، گوشی جدید سامسونگ با نمایشگر بدون حاشیه و 18:9 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با حذف کلید فیزیکی هوم نیز سنسور اثر انگشت به بخش پشتی منتقل شده است. هرچند، به نظر می‌رسد سامسونگ به صحبت‌های کاربران توجه کرده و این حسگر را زیر دوربین تعبیه کرده است. تصاویر پیش رو، وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا و پورت یو اس بی نوع C را نیز تایید می‌کنند. به علاوه، کاربران به واسطه کلید مخصوص بیکسبی، در کمترین زمان ممکن به این دستیار مجازی دسترسی خواهند داشت.

شایعات، به این تصاویر محدود نبوده و عکس‌هایی که منابع چینی از محافظ صفحه مدل 2018 گلکسی A7 منتشر کرده‌اند نیز در نوع خود جذاب هستند. این منبع ناشناس مدعی استفاده کره‌ای‌ها از سیستم دوربین دوگانه در بخش جلویی دستگاه شده است. اگرچه هیچ مدرکی برای اثبات چنین موضوعی وجود ندارد، ولی این عکس‌ها می‌توانند مدل A8 یا A9 از گوشی های میان رده و البته محبوب سامسونگ را نشان دهند.

متاسفانه فعلا اطلاعاتی از مشخصات فنی یا قیمت این محصولات جدید در دست نیست.