گوشی گلکسی نوت 8

نهایت قدرت و ایمنی با گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ

گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در این مطلب قصد داریم به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره کنیم.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 حاصل همان توانمندی‌های بنیادین خانواده گلکسی است که توانست کاربران گوشی‌های این شرکت را به خود جذب کند. این قابلیت‌های پیشرفته که در سال‌های اخیر بارها بهینه‌‌سازی شد، توانسته است تجربه کاربران از گوشی های موبایل را تا حد زیادی بهتر کند. عضو جدید خانواده گلکسی سامسونگ ترکیبی است از توانمندی‌های گسترده‌تر در کنار مقاومت در برابر آب و گردوخاک و حافظه بیشتر. حاصل نهایی این ترکیب به شما امکان می‌دهد کارهای بیشتری انجام داده و اتفاقات جدیدی رقم بزنید.

قابلیت‌های اصلی گوشی گلکسی نوت 8

قدرتی برای کارهای بیشتر

گوشی گلکسی نوت 8 با داشتن 6 گیگابایت رم و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی، ظرفیتی عالی را برای ذخیره‌سازی و اجرای انبوهی از داده‌ها مثل اسناد، فیلم و موسیقی فراهم می‌کند. حافظه این گوشی با استفاده از کارت حافظه میکرو قابل افزایش است. همین قابلیت‌ها در کنار پردازنده 10 نانومتری گوشی باعث می‌شود تا کاربران قدرت مورد نیاز برای مرور اینترنت، استریم رسانه‌، بازی و مولتی تسکینگ را داشته باشند.

گوشی گلکسی نوت 8

نوت 8 همچنین قابلیت اتصال گیگابیت LTE و گیگابیت Wi-Fi را هم دارد و این یعنی کاربران امکان اتصال با سرعت فوق‌العاده را با ورود به شبکه‌هایی با حداکثر سرعت 1 گیگابیت در ثانیه، خواهند داشت.

مقاوم در برابر همه چیز

از آنجا که کل گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ از جمله قلم S Pen آن دارای مقاومت IP68 در برابر آب و گردوخاک است، کاربران می‌توانند با استفاده از آن تحت هر شرایطی،‌ حتی زمانی که نمایشگر گوشی خیس است، بدون وقفه عکس بگیرند، ایمیل چک کنند و افکارشان را یادداشت کنند.

برای مقاوم شدن کامل گوشی، طراحان ساموسنگ باید از مقاومت تک تک اجزای گوشی در برابر آب اطمینان حاصل می‌کردند. قلم S Pen به صورت خاص نیازمند تلفیق چند فناوری از جمله قالب‌گیری و عایق لاستیکی مدارهای چاپی (PCB) بود. قالب‌گیری در واقع سطح مدارهای چاپی را پوشانده و شامل یک ماده اپوکسی خاص است، اما عایق لاستیکی با پوشاندن تمامی مسیرهای آسیب‌پذیر و قطعات مهم، بدون آنکه بر کارکرد آنها تاثیر منفی بگذارد، از صدمه دیدن این بخش‌ها به خاطر تماس با آب جلوگیری می‌کند.

گوشی گلکسی نوت 8

مثلا نوک قلم S Pen با قطعات داخلی قلم تماس داشته و با حرکت ریز خود سوئیچ فشار قلم را فعال می‌کند. عایق لاستیکی علاوه بر جلوگیری از ورود آب به بخش داخلی، فضای کافی برای حرکت نوک قلم را هم فراهم می‌کند.

باز کردن گوشی با یک حرکت

گوشی گلکسی نوت 8 به جدیدترین نسخه پلتفرم امنیتی پیش‌رو سامسونگ ناکس (Knox) مجهز است. این پلتفرم با ترکیبی از روش‌های بیومتریک، قابلیت‌های امنیتی و راحتی کارکرد گوشی را تقویت می‌کند. گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 مجهز به فناوری‌های نوآوارنه سامسونگ در اسکن اثر انگشت و عنبیه چشم است که لایه جدیدی از امنیت را به گوشی شما اضافه می‌کند. علاوه بر این موارد از قابلیت تشخیص چهره گلکسی نوت 8 هم می‌توانید برای راحتی بیشتر استفاده کنید.

پوشه امن (Secure Folder) گلکسی نوت 8 در واقع یک پوشه کدگذاری شده است که به شما امکان می‌دهد دسترسی به برنامه‌ها و فایل‌های شخصی خود را با استفاده از قفل الگویی، رمز عبور یا تایید هویت بیومتریک مدیریت کنید. همچنین می‌توانید داده‌های شخصی و فردی خود را در مکانی مجزا نگهداری کنید. قابلیت رمز عبور سامسونگ (Samsung Pass) هم به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از مرورگر اینترنت سامسونگ فورا و به سادگی وارد برنامه‌های بانکداری و وب‌سایت‌ها شوند. در این حالت به جای آن که در تک تک این برنامه‌ها یا وب‌سایت‌ها نام کاربری و رمز عبور وارد کنید، از تایید هویت بیومتریک سامسونگ برای ورود استفاده می‌کنید.

شارژ و آماده به کار

گلگسی نوت 8 سامسونگ مجهز به یک باتری 3300 میلی‌آمپر‌ساعت و امکان شارژ سریع با استفاده از پورت USB-C است. این گوشی همچنین از جدیدترین امکانات شارژ بی سیم موجود در بازار برخوردار بوده و در نتیجه بدون اینکه اتاقتان با انواع سیم‌های در هم تنیده شلوغ شود، می‌توانید گوشی را در کمترین زمان شارژ کنید.

باتری نوت 8 روند هشت مرحله‌ای کنترل ایمنی باتری را با موفقیت پشت سر گذاشت. این روند سختگیرانه‌ترین بررسی ایمنی باتری در صنعت گوشی است و شرکت مستقل علوم ایمنی UL نیز آن را تایید کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بهتر بود اصلا نمیساختنش

  2. جالب بود اما بهتر بود از یه باتری 4000 میلی آمپری برا این گوشی استفتده میشد