داک سينماي خانگي دستي BELKIN برای آیپد معرفی شد

Belkin Thunderstorm Handheld Home Theater

تبلت ها امروزه تبدیل به اولین دستگاه پخش رسانه برای اکثر مردم شده اند .این همان چیزی است که مردم امروزه از آن برای گشت و گذار در وب ، تماشای فیلم و حتی گرفتن ارتباط آنلاین با دوستان استفاده می کنند.و به این ترتیب استفاده از رایانه های لوحی بیشتر خواهد شد .اگر لوازم جانبی خاصی برای این محصولات در دسترس باشد باعث می شود تجربه استفاده از تبلت بهتر شود .برای iPad یکی از این لوازم جانبی جدید  داک سینمای خانگی دستی BELKIN است . در ادامه با گجت نیوز همراه باشید .

داک سینمای خانگی دستی BELKIN باعث می شود آیپد قدرتمند ، با صدای چشمگیر و با بهره گیری از سیستم بلند گوی با کیفیت در دسترس استفاده کننده باشد .

این مبدل آیپد را تبدیل به یک سیستم سینمای خانگی دستی کامل  با کیفیت صدای سالن تئاتر ، حتی با وجود کوچکی این دستگاه می کند همچنین با دو ورودی هدفون و یک کانکتور USB برای دسترسی کامل به قدرت و صوت در آیپد به بازار می آید  . ار اين وسيله جانبي مي توان به جز مورد ياد شده براي شارژ کردن آيپد هم استفاده کرد.

داک سینمای خانگی دستی BELKIN در حال حاضر برای پیش خرید در وب سایت BELKIN با قیمت 199.99 دلار در دسترس است و انتظار می رود که در سه ماهه دوم سال جاری به طور کاملا رسمی به بازار عرشه شود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*