بهترین ردیاب های تناسب اندام سال 2017 را بشناسید

بهترین ردیاب های تناسب اندام سال 2017 را بشناسید

اگر به دنبال خرید یک مچ بند هوشمند جدید هستید، ما در این مقاله بهترین ردیاب های تناسب اندام سال 2017 را در یک مقاله گرد هم آورده‌ایم که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

یک ردیاب تناسب اندام می‌تواند هدیه‌ی خوبی برای سلامت یک فرد و یا خودتان در روزهای سرد زمستان امسال باشد. چه چیزی بهتر از اینکه ما با توجه بیشتری به خودمان، آماده‌ی تحویل سال جدید شوید؟ همین بهانه‌ی خوبی شد تا ما لیستی از بهترین ردیاب های تناسب اندام سال 2017 که حالا گجت های پوشیدنی کوچک‌تر، هوشمند‌تر و متنوع‌تری شده‌اند را برای شما آماده کنیدم.

توجه داشته باشید که ما در این لیست بر روی ردیاب هایی تمرکز کرده‌ایم که در طول سال 2017 میلادی معرفی شده‌اند؛ به طور مثال کمپانی فیت بیت صاحب محصولات با کیفیت بسیار زیادی در بازار است، اما در سال جاری تنها یک مدل ردیاب تناسب اندام و ساعت هوشمند معرفی کرده است. ما حتی در این لیست هیچ نگاهی به ساعت های هوشمندی که دارای قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام بوده‌اند نیز نداشته‌ایم. در ادامه با معرفی این محصولات با ما همراه باشید.

فیت بیت Alta HR

← شروع قیمت از 149.95 دلار

بهترین ردیاب های تناسب اندام سال 2017 را بشناسید

فیت بیت صاحب یکی از بهترین ردیاب های تناسب اندام سال 2017 است

همانطور که ما اشاره کردیم، Alta HR تنها ردیاب تناسب اندام کمپانی فیت بیت است که امسال معرفی کرد. این محصول به یک سنسور ضربان قلب مجهز شده و نسبت به مدل اصلی Alta بهتر خواب شما را ردیابی می‌کند. ردیاب تناسب اندام جدید فیت بیت یک ریداب بسیار چشمگیر است که به خوبی انجام وظیفه می‌کند و می‌توانیم آن را جایی در بین ساده‌ترین ردیاب های تناسب اندام و پیشرفته‌ترین ساعت های هوشمند قرار دهیم.

به طور مثال Alta HR زمان را نشان می‌دهد، اما نمی‌تواند با برنامه‌ها ارتباط برقرار کند (اگر بخواهید می‌توانید نوتیفیکیشن‌های ساده‌ی گوشی هوشمندتان را دریافت کنید). نمایشگر این ردیاب ساده و قابل سفارشی سازی است و هر قابلیت سودمندی که یک ریداب تناسب اندام باید داشته باشد را در بر می‌گیرد: یادآوری برای حرکت، نمایش ضربان قلب، ردیابی خواب همراه با تمامی نمایش تمامی گام‌ها و فعالیت‌های شما. همچنین عمر باتری این محصول نیز 7 روز است که بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

سامسونگ گیر فیت 2 پرو

← شروع قیمت از 149.99 دلار

بهترین ردیاب های تناسب اندام سال 2017 را بشناسید

هر چیزی که لازم است در مورد گیر فیت 2 پرو سامسونگ بدانید این است که در واقع این محصول جدیدترین و پیشرفته‌ترین ردیاب تناسب اندام است که تنها یک پله کمتر از یک ساعت هوشمند، از تمامی قابلیت‌های نسل پیشین خود گیر فیت 2 برخوردار بوده و حالا ردیاب شنا نیز به آن اضافه شده است.

درست نظیر Alta HR فیت بیت، این محصول نیز کاملا نزدیک به یک ساعت هوشمند پیشرفته است. گیر فیت 2 پرو از یک نمایشگر خمیده 1.5 اینچی آمولد می‌تواند اطلاعات تناسب اندام، زمان، تاریخ و نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمند شما را به نمایش بگذارد. این محصول مجهز به یک چی پی اس داخلی است و می‌تواند حتی با پلی لیست های اسپاتیفای به منظور گوش دادن در حالت آفلاین سینک شود، بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت چند ساعتی را به دور از گوشی هوشمند خود بگذرانید. البته علاوه بر تمامی این‌ها، مجموعه‌ای از ردیاب‌های پیشرفته شامل ضربان قلب و خواب نیز در اینجا وجود دارد.

میس فیت Flare

← شروع قیمت از 59.99 دلار

بهترین ردیاب های تناسب اندام سال 2017 را بشناسید

اگر به دنبال یک ردیاب ساده، اما ارزشمند هستید، در اینجا یک تولیدکننده‌ی گمنام به نام میس فیت وجود دارد که حالا توسط شرکت Fossil خریداری شده است. Flare نام ردیاب تناسب اندام جدید این شرکت برای سال 2017 است که دارای فرم یک دستبند ساده، گام شمار، نمایشگر کالری و بررسی زمان مناسب خوابیدن و بیدار شدن شما است. علاوه بر این، شما می‌توانید تا عمق 50 متری آب از این دستبند استفاده کنید و با پرداخت هزینه‌ای، از آن به عنوان یک ردیاب شنا نیز استفاده کنید.

مطابق معمول ردیاب های شرکت Misfit، ردیاب Flare نیز به جای یک باتری قابل شارژ از باتری های قابل تعویض، چیزی شبیه به آنچخ که در ساعت‌های معمولی استفاده می‌شود برخوردار است. این بدان معناست که می‌توانید ماه‌ها از آن بدون آنکه نگرانی بابت تماما شدن عمر باتری داشته باشید استفاده کنید. شما حتی می‌توانید به واسطه‌ی یک دکمه‌ی کوچک تعبیه شده در جلوی محصول، این ردیاب را به مجموعه‌ای از گجت های هوشمند خانگی خود متصل کنید.

گارمین ویوو اسمارت 3

← شروع قیمت از 139.99 دلار

بهترین ردیاب های تناسب اندام سال 2017 را بشناسید

گارمین نیز در حال حرکت از سوی ردیاب های تناسب اندام به سمت ساعت های هوشمند است و ویوو اسمارت 3 نیز یکی از جدیدترین این نمونه‌ها است. هرچند این محصول یک ساعت هوشمند نیست، اما حاوی بسیاری از ویژگی‌های جذاب نظیر ردیاب استرس و خواب و حتی ارائه تمرین‌های تنفسی همراه با دیگر گزینه‌های مرسوم ردیابی نظیر نظارت بر ضربان قلب است.

البته جای خالی قابلیت‌هایی نظیر جی پی اس داخلی نیز در این محصول به چشم می‌خورد که ما کمتر در ردیاب های بالارده بازار می‌بینیم. علاوه بر این از نظر شکل ظاهری نیز در برابر رقبا حرفی برای گفتن ندارد، اما به خاطر داشته باشید که این محصول تنها 140 دلار قیمت دارد. این ساعت حتی می‌تواند VO2 Max را نیز اندازه گیری کند. VO2 Max یک سطح پیشرفته از اندازه گیری تناسب اندام است که سطح اکسیژن بدن شما را در هنگام ورزش اندازه می‌گیرد و توسط اپلیکیشن گارمین، آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. به همین دلایل ما ویوو اسمارت 3 را در لیست بهترین ردیاب های تناسب سال 2017 بازار قرار دادیم.

هواوی بند 2 پرو

← شروع قیمت از 55.99 دلار

بهترین ردیاب های تناسب اندام سال 2017 را بشناسید

هرچند هواوی در این حوزه به قدرت گوشی های هوشمند خودش ظاهر نشده است، اما هواوی بند 2 پرو جدیدترین و بهترین ردیاب تناسب اندام این برند چینی است که حالا روانه‌ی بازار شده است. درست همانند دیگر رقبای این لیست نظیر Alta HR شرکت فیت بیت و ویوو اسمارت 3 شرکت گارمین، بند 2 پرو هواوی نیز از یک نمایشگر به منظور نمایش ساعت و نوتیفیکیشن‌های ساده گوشی شما بهره می‌برد.

پشت ظاهر ساده (و ضد آب) این ردیاب تناسب اندام، هر آنچه که از یک ردیاب می‌خواهید را می‌توانید در اختیار داشته باشید: این امکانات شامل جی پی اس یکپارچه، نظارت بر خواب، پشتیبانی از اندازه‌گیری VO2 Max و حتی برخی دیگر از قابلیت‌ها به منظور آنکه مطمئن شوید با ورزش بیش از اندازه سلامت خودتان را خطر نخواهید انداخت. گام شمار، نشانگر مسافت، کالری و ارتفاع از دیگر امکانات این ردیاب است. هواوی بند 2 پرو حتی می‌تواند بر شنای شما نیز نظارت کند.

پولار A370

← شروع قیمت از 179.95 دلار

بهترین ردیاب های تناسب اندام سال 2017 را بشناسید

آخرین گزینه‌ی لیست بهترین ردیاب های تناسب اندام سال 2017 عضوی از کمپانی پولار است. پولار شاید همانند برخی از برندهای رقیب نظیر فیت بیت یا گارمین شناخته شده نباشد، اما در حال حاضر عملکرد بسیار خوبی را در زمینه‌ی عرضه ردیاب های تناسب اندام از خود جای گذاشته است و حالا آن‌ها مدل A370 را برای سال 2017 در بازار دارند. اگر به دنبال یک ردیاب تناسب اندام شیک و قشنگ هستید که به راحتی نیز از آن استفاده کنید و تقریبا هر آنچه از یک ردیاب می‌خواهید را به شما اراده کند، توصیه ما به شما پولار A370 است.

این ردیاب شامل یک نظارت کننده ضربان قلب، جی پی اس داخلی، بررسی الگو‌های خواب شما همراه با نظارت کننده گام‌ها، مصافت و کالری است. این محصول همراه با یک نمایشگر بزرگ و رنگی می‌تواند ساعت، آمار حیاتی شما و نوتیفیکیشن‌های گوشی‌تان را به تصویر بکشد. عمر باتری اعلام شده توسط کمپانی نیز 4 روز است. شما همچنین می‌توانید از بین 6 مچبند با رنگ‌های مختلف یکی را برگزینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یا ای واج بخرین یا فیت بیت بقیشون مف نمیارزن