عکس شیائومی ردمی نوت 5

عکس شیائومی ردمی نوت 5 همراه با مشخصات فنی آن لو رفت

عکس شیائومی ردمی نوت 5 (Xiaomi Redmi Note 5) که از طریق ویبو فاش شده است، طراحی و اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این تلفن هوشمند را تایید می‌کند.

بزرگ‌ترین گام سازندگان در طراحی گوشی پیش رو نسبت به نسل قبلی را می‌توان کاهش حاشیه‌های صفحه و استفاده از نمایشگر 18:9 عنوان کرد. هرچند، بعد از عرضه گوشی های سری می میکس با نمایشگر کم‌حاشیه، در پیش گرفتن این روند در تولید محصولات میان رده چندان هم عجیب نیست. به هر صورت، ردمی نوت 5 به صفحه نمایشی 5.99 اینچی با وضوح 1080×2160 تجهیز شده است.

با توجه به عکس شیائومی ردمی نوت 5 ، به نظر می‌رسد سازندگان باز هم از تراشه اسنپدراگون 625 که پیش‌تر در ردمی نوت 4 و می A1 به کار گرفته شده بود استفاده کرده‌اند. تصمیم سازندگان در رابطه با عدم تجهیز گوشی به تراشه جدیدتر اسنپدراگون 630 نامشخص است. با این حال ترکیب SD625 با یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، بهره‌وری دستگاه و ارزش خرید آن را بالا می‌برد.

در رابطه با دیگر مشخصات گوشی جدید شیائومی نیز می‌توان به 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و رابط کاربری MIUI 9 بر پایه اندروید 7.1.2 نوقا اشاره کرد.

اگرچه هنوز زمان معرفی و قیمت نهایی این اسمارت فون مشخص نشده است، ولی به لطف ارزش خرید بسیار بالای ردمی نوت 4 و عملکرد فوق‌العاده آن در کشورهای مختلف به خصوص هند، آینده خوبی را می‌توان برای ردمی Note 5 پیش‌بینی کرد.

عکس شیائومی ردمی نوت 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*