آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 6 (Galaxy S6) در راه است

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 6 (Galaxy S6) در راه است

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 6 (Galaxy S6)، اس 6 اج و اس 6 اج پلاس در حالی منتشر می‌‎شود که نزدیک به سه سال از معرفی و عرضه این گوشی های پرچمدار گذشته است.

سامسونگ سومین نسخه آزمایشی اندروید 8 اوریو (Android 8 Oreo) را برای کاربران گلکسی اس 8 منتشر کرد. همچنین، خانواده گلکسی اس 7 نیز این به‌روزرسانی بزرگ را دریافت خواهد کرد. حال به تازگی اعلام شده آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 6 و سایر گوشی های هم‌خانواده‌اش، یعنی گلکسی اس 6 اج (Galaxy S6 Edge) و گلکسی اس 6 اج پلاس (+Galaxy S6 Edge) نیز در راه است.

این خبر را یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit در صفحه خود منتشر کرده و ادعا می‌کند چهار نماینده‌ی مختلف سامسونگ آن را تایید کرده‌اند. اگرچه نمایندگان پشتیبانی یک شرکت نمی‌توانند منبع موثقی برای چنین اخباری باشد، اما تعداد زیاد این تاییدکنندگان، احتمال درستی خبر را بیشتر خواهد کرد. با این حال، تاریخ دقیق آپدیت گلکسی S6 توسط این دفاتر نمایندگی سامسونگ اعلام نشده است.

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 6 (Galaxy S6) در راه است

معمولا بروزرسانی یک گوشی پرچمدار مربوط به سه نسل قبل (مانند گلکسی اس 6 سامسونگ)، کمتر در بین سازندگان اسمارت فون های اندرویدی دیده شده است. اما خوشبختانه این روند در بین گوشی های سامسونگ در حال تغییر است.