ویدیوی تبلیغاتی جدید موتورولا

ویدیوی تبلیغاتی جدید موتورولا ، کاربران سامسونگ را هدف قرار می‌دهد

ویدیوی تبلیغاتی جدید موتورولا با هدف قرار دادن سامسونگ و تبلیغی که چند هفته پیش توسط آن منتشر شد، کاربران را به خرید محصولات سری Moto Z تشویق می‌کند.

در ویدیویی که پیش‌تر سامسونگ منتشر کرد، ما یکی از کاربران قدیمی آیفون را دیدیم که بعد از اتفاقات مختلف، گلکسی نوت 8 را به عنوان تلفن هوشمند خود انتخاب می‌کند. در نهایت، کره‌ای‌ها پیشنهاد کردند که همه کاربران از پرچمدار این شرکت استفاده کنند.

اما حالا موتورولا با انتشار پستی در فیسبوک، این‌گونه اعلام کرده است:

ما تبلیغ شما را دوست داشتیم، اما فکر می‌کنیم پایان آن را فراموش کرده‌اید.

در ویدیوی تبلیغاتی جدید موتورولا ، ما یکی از کاربران سابق آیفون را که حالا از گلکسی نوت 8 استفاده می‌کند، می‌بینیم که به خانه رفته و ویدیویی ضبط‌شده را در گوشی بدون حاشیه و لبه به لبه خود به همسرش نشان می‌دهد. ولی به نظر می‌رسد او با دیدن آن تحت تاثیر قرار نگرفته و به کمک پروژکتور InstaShare و گوشی موتو زد 2 پلی، آن را روی دیوار نمایش می‌دهد.

در حقیقت موتورولا، خرید گوشی های سری Moto Z همراه با موتو مودز را فراتر از یک آپگرید می‌داند. هرچند، این موضوع احتمالا به نیازهای کاربران از یک گوشی هوشمند بستگی خواهد داشت. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به عنوان یک طرفدار قدیمی سونی باید بگم نوت۸ بهترین گوشی دنیا هست

  2. فکر کنم خواب دیده میتونه جای سامی رو بگیره ! این با این گوشی های مزخرفش فکر میکنه با این تبلیغات چند ثانیش میتونه مخه مردوم بزنه
    فقط برام یه جاش سوال بود این دوتا همون دونفری نبودن که چند هفته پیش تو تبلیعات سامسونگ بازی میکردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

  3. این آشغال ساز حالش خوب نیست..قیافه گوشی طراحی یک دهه قبل رو داره..بزار دلش خوش باشه

  4. یعنی ناموسا انتظار داره فقط برای همین یه قابلیت همه برن موتورولا بخرن؟؟؟؟؟ تازه این قابلیت مال گوشی نیست مال قاب محافظشه. ناموسا موتورولا چی فکر کرده؟؟؟