خودروی لوکس

معرفی 10 خودروی لوکس در جهان؛ از رولزرویس فانتوم تا مرسدس میباخ اس 600

در حالی که به پایان سال میلادی نزدیک می‌شویم، در این مطلب قصد داریم با 10 خودروی لوکس با امکانات و تکنولوژی‌های مدرن در سال 2017 آشنا شویم.

اگر شما هم به خودروهای لوکس علاقه دارید حتما نام رولزوریس فانتوم، بنتلی بنتایگا و مرسدس میباخ اس 600 را شنیده‌اید؛ خودروهایی که از کابین مدرن، آخرین و به‌روزترین امکانات و آپشن‌ها و همچنین ظاهری فوق‌العاده زیبا و لوکس بهره می‌برند. در این مقاله قصد داریم شما را با لوکس ترین خودروهای جهان در سال 2017 آشنا کنیم:

10 خودروی لوکس در سال 2017

1. رولزرویس فانتوم (Rolls-Royce Phantom)

خودروی لوکس

فانتوم نام یک خودروی لوکس از شرکت رولزرویس است که از 92 سال پیش تاکنون و طی 8 نسل مختلف تولید می‌شود. چندی پیش، نسل هشتم رولزرویس فانتوم با کابینی بزرگ و فوق‌العاده لوکس معرفی شد. در داخل کابین این خودرو ترکیبی از ابریشم، چرم، چوب و فلز به کار رفته است.

خودروی لوکس

نسل جدید فانتوم قابلیت سفارشی‌سازی بسیار خوبی دارد و برای طراحی و تولید آن از هنرمندان زیادی کمک گرفته شده است. همچنین در این خودروی لوکس شاهد استفاده از پیشرانه 12 سیلندر تنفس طبیعی 6.75 لیتری با قدرت 563 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متر هستیم و قیمت آن نیز بیش از 400 هزار دلار تعیین شده است.

2. مرسدس ای ام جی اس 65 (Mercedes-AMG S65)

خودروی لوکس

AMG S65 مدل پرچمدار خودروهای کانورتیبل مرسدس بنز و قدرتمندترین مدل اس کلاس شناخته می‌شود. در کابین بزرگ و جادار این خودروی 4 سرنشینه، انواع و اقسام امکانات و تجهیزات به چشم می‌خورد و سقف آن نیز از جنس پارچه سه لایه جمع شونده زیبایی است.

خودروی لوکس

آخرین مدل این خودروی لوکس به موتور 12 سیلندر دو توربو با قدرت 630 اسب بخار و گشتاور حدود هزار نیوتن متر مجهز شده و دارای قیمت پایه 250 هزار دلاری است.

3. بنتلی بنتایگا (Bentley Bentayga)

خودروی لوکس

بنتلی بنتایگا، سریع ترین و لوکس ترین شاسی بلند دنیاست. در داخل کابین این خودرو از چوب‌های پر زرق و برق و پرداخته شده با دست، تریم فلزی و پوشش چرمی مجلل و لوکس استفاده شده است.

خودروی لوکس

این سوپر لوکس انگلیسی به پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری توربوشارژ با قدرت 600 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متر و همچنین گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز شده و مدل پایه آن برچسب قیمتی 230 هزار دلاری خورده است.

4. استون مارتین رپید اس (Aston Martin Rapide S)

خودروی لوکس

رپید اس، محصولی از غول خودروسازی بریتانیایی یعنی استون مارتین است که از طراحی منحصربه‌فرد و لوکسی بهره می‌برد. این خودروی سدان 4 درب ما را به یاد ماشین های مخصوص شخصیت معروف جیمزباند می‌اندازد. استون مارتین رپید اس دارای مدرن‌ترین امکانات و تجهیزات بوده و کابین آن با چوب، فیبر کربن و چرم تزئین شده است.

خودروی لوکس

از ویژگی‌های اصلی نمای بیرونی خودرو می‌توان به جلوپنجره بزرگ، شکاف‌های روی بدنه، دیفیوزر عقب، آینه‌‌های جدید و چراغ‌های عقب فیبر کربنی اشاره کرد. پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری با قدرت 550 اسب بخار و گشتاور 620 نیوتن متر در این خودرو به کار رفته و قیمت آن نیز حدود 220 هزار دلار تعیین شده است.

5. بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپور (Bentley Continental Flying Spur)

خودروی لوکس

بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپور یکی دیگر از لوکس ترین خودروهای جهان است که می‌تواند با استفاده از موتور توربوشارژ دوقلوی W12 به حداکثر سرعت 320 کیلومتر بر ساعت، قدرت 626 اسب بخار و گشتاور 820 نیوتن متر دست پیدا کند.

خودروی لوکس

همچنین این خودرو آلایندگی بسیار کمی دارد و جزو خودروهای دوست‌دار محیط زیست به شمار می‌رود. روکش‌های جدید آلکانتر و چرم نیمه آنیلین در کابین این سدان فوق‌العاده زیبا و لوکس استفاده شده و قیمت 200 هزار دلاری برای این محصول لوکس تعیین شده است.

6. بنتلی مولسان (Bentley Mulsanne)

خودروی لوکس

پرچمدار خودروهای سوپرلوکس بنتلی علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن، از پیشرانه قدرتمند و امکانات و تکنولوژی‌های فراوان و به‌روز بهره می‌برد. طبق ادعای شرکت خودروسازی انگلیسی بنتلی، تولید هر دستگاه مولسان حدود 400 ساعت زمان برده و این امر نشان‌دهنده دقت و ظرافت بالایی است که در ساخت این خودروی لوکس به کار رفته است.

خودروی لوکس

در کابین این خودرو، تکنولوژی‌ها و امکانات فوق‌العاده و متنوعی به چشم می‌خورد و پیشرانه توربوشارژ دوقلوی 6.75 لیتری با قدرت 530 اسب بخار و گشتاور 1150 نیوتن متر در زیر کاپوت خودرو قرار گرفته است. بنتلی مولسان با این پیشرانه قدرتمند می‌تواند به حداکثر سرعت 306 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این سوپرلوکس انگلیسی بیش از 300 هزار دلار قیمت دارد.

7. مرسدس میباخ اس 600 پولمن (Mercedes-Maybach S600 Pullman)

خودروی لوکس

مرسدس بنز میباخ اس 600 با طول 6.5 متر و ظاهر و کابین فوق لوکس خود به خودرویی محبوب برای جابجایی مقامات مهم از جمله روسای جمهور، افراد مشهور و صاحب نفوذ کشورهای مختلف تبدیل شده است. در داخل کابین این خودروی لوکس شاهد انواع تکنولوژی‌ها و امکانات مدرن و متنوع هستیم که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم صوتی خارق‌العاده، صندلی‌های ماساژور چرمی و قابلیت چرخش 180 درجه‌ای صندلی‌ها اشاره کرد.

خودروی لوکس

در زیر کاپوت این خودرو، پیشرانه توربوشارژ دو قلوی 12 سیلندر 6 لیتری با قدرت 523 اسب بخار و گشتاور 830 نیوتن متر قرار گرفته است. مرسدس میباخ S600 پولمن قیمتی در حدود 550 هزار دلار دارد.

8. رولزرویس داون (Rolls-Royce Dawn)

خودروی لوکس

رولزرویس داون، خودرویی چشم‌نواز با طراحی سیال و یک‌دست است که تناسب طراحی بدنه آن زبان‌زد خاص و عام شده و هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. این شرکت لوکس‌ساز بریتانیایی در طراحی و تولید کابین داون کم نگذاشته و انواع و اقسام امکانات و تکنولوژی‌های مدرن مانند سیستم صوتی خانگی، سقف متحرک، کنترل کننده‌های مرکزی Infotainmenet و سیستم آی درایو بی ام و را در آن به کار برده است.

خودروی لوکس

در دل این خودروی کانورتیبل از یک پیشرانه 12 سیلندر 6.6 لیتری با قدرت 563 اسب بخار و گشتاور 780 نیوتن متر استفاده شده و قیمت 340 هزار دلار برای آن تعیین شده است.

9. رولزرویس گوست (Rolls-Royce Ghost)

خودروی لوکس

Ghost نام یکی دیگر از خودروهای لوکس رولزرویس است که نسخه فیس لیفت آن در نمایشگاه خودرو ژنو 2014 رونمایی شد. امکانات و ویژگی‌هایی که در نسخه قبلی این کوپه اشرافی وجود داشت در نسخه جدید هم حفظ شده و تکنولوژی‌های جدیدتری نیز به آن اضافه شده است. بدنه این خودرو از جنس فولاد ضد زنگ است و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی دارد.

خودروی لوکس

رولزرویس گوست به موتور توربوشارژ دوقلوی 6.6 لیتری 12 سیلندر با قدرت 563 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن متر مجهز شده و یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک، این میزان نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.

10. رولزرویس ریث (Rolls-Royce Wraith)

خودروی لوکس

این خودروی لوکس دو درب 4 سرنشینه با قیمت پایه 300 هزار دلار به فروش می‌رسد. ریث نام یکی دیگر از محصولات لوکس رولزرویس است که به پیشرانه 12 سیلندر 6.6 لیتری توربوشارژ با قدرت 624 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن متر مجهز شده و دارای سیستم انتقال نیروی 8 سرعته ساخت ZF است. این گیربکس از تکنولوژی GPS برای عبور و مرور در جاده‌ها استفاده کرده و طبق نقشه‌های ماهواره‌ای و مشاهدات در هر لحظه، دنده مناسب را انتخاب می‌کند.

خودروی لوکس

رولزرویس Wraith دارای ظاهری کلاسیک و لوکس است و سیستم صوتی حرفه‌ای، تزئینات داخلی و ترکیبی زیبا و چشم‌نواز، پنل‌های داخلی چوبی و سیستم نمایشگر اطلاعات بر روی شیشه تنها بخشی از امکانات فوق‌العاده این خودرو محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. لوکس ترین رو فراموش کردیداااا بنز میباخ ۶