اکشن کم کاسیو GZE-1

اکشن کم کاسیو GZE-1 ؛ نسخه‌ی مقاوم و مستحکم دوربین گو پرو

اکشن کم کاسیو GZE-1 به عنوان نخستین عضو خانواده G’z EYE کمپانی کاسیو معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت و قابلیت‌های این Action Cam‌ ژاپنی آشنا خواهید شد.

کمپانی کاسیو که بیشتر آن را به جهت تولید ساعت‌های کلاسیکش می‌شناسیم ساعاتی پیش از نخستین برند دوربین های اکشن کم خود به نام G’z EYE پرده برداری کرد. اکشن کم کاسیو GZE-1 را نیز حالا باید نخستین عضو این خانواده تازه متولد شده بدانیم.

اکشن کم کاسیو GZE-1 که از ظاهری شبیه به ساعت های سری G-Shock این کمپانی برخوردار است، شبیه به یک نسخه‌ی مقاوم و قدرتمند دوربین گو پرو است. بدنه‌ی این دوربین مقاوم در برابر گرد و غبار، شوک،‌ آب و حتی دمای فوق‌العاده پایین است که به شما کمک می‌کند حتی در سخت‌ترین شرایط محیطی نیز بتوانید از آن استفاده کرده و به فیلمبرداری بپردازید. این دوربین تا عمق 50 متری آب بدون آن که نیازی به یک محافظ جداگانه باشد کار می‌کند و می‌توانید تا حداکثر دمای 10- درجه سانتی‌گراد نیز از آن استفاده کنید. همراه شباهتی زیاد با ساعت های G-Shock، اکشن کم کاسیو GZE-1 از ساختار محافظ استوانه‌ای و موارد رزین اورهانی استفاده می‌کند که می‌تواند هرگونه شوک و برخورد با موانع مختلف را بی‌اثر کند.

اکشن کم کاسیو GZE-1

به عنوان یک دوربین، اکشن کم کاسیو GZE-1 از یک سنسور 1/2.3 اینچی BSI CMOS همراه با یک وضوح موثر 6.9 مگاپیکسلی برخوردار است. این دوربین می‌تواند با وضوح 6 مگاپیکسل عکاسی کرده و با وضوح 1080p در 30 فریم بر ثانیه به فیلمبرداری بپردازد. شما همچنان می‌توانید ویدیوهایی اسلوموشن با وضوح 384p‌ در نرخ 240fps یا وضوح 480p در نرخ 120fps ضبط کنید. این دوربین از یک لنز 13 میلی‌متری با دیافراگم f/2.8 مناسب تصویربرداری با زاویه دید گسترده است. بلوتوث داخلی آن نیز به شما اجازه می‌دهد از طریق ساعت هوشمند کاسیو و یک اپلیکیشن اختصاصی آن را کنترل کنید و یا عکس‌هایتان را به یک برنامه موبایلی انتقال دهید.

قیمت اکشن کم کاسیو GZE-1

نخستین اکشن کم کاسیو قرار است با قیمت 46 هزار یوان، معادل 410 دلار در ژاپن به فروش برسد.

ویدیو معرفی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اونوخ میگن ایفون گرونه