سومین نسخه آزمایشی اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8

سامسونگ سومین نسخه آزمایشی اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 را منتشر کرد

سومین نسخه آزمایشی اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) منتشر شد. این آپدیت بسیاری از باگ‌ها را برطرف کرده و استفاده از گوشی را لذتبخش‌تر می‌کند.

چند روز قبل گزارشی منتشر شد که به ادعای آن سامسونگ قرار است در آینده‌ای نزدیک نسخه‌ی بتای اندروید 8 را برای گوشی های خانواده S8 خود عرضه کند. حال ساعاتی پیش بود که این کمپانی اقدام به انتشار سومین نسخه آزمایشی اندروید 8 برای گلکسی اس 8 کرد. این سومین نسخه آزمایشی از حجم 600 مگابایت برخوردار بوده و ارائه کننده بهبودهای مختلفی است. این آپدیت پچ امنیتی ماه نوامبر اندروید را نیز به گوشی اضافه می‌کند.

عرضه سومین نسخه آزمایشی اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 جهانی نیست

البته در ابتدای انتشار، سومین نسخه آزمایشی اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 تنها در انحصار کاربران ساکن بریتانیا است، با این حال هنوز کاربران آمریکایی، کره‌ای و سایر نقاط جهان موفق به دریافت این بروزرسانی نشده‌اند. لازم به ذکر است که سامسونگ یک برنامه آزمایشی را پیشتر در کشورهای مختلف به اجرا درآورده بود. این کمپانی هنوز تایید نکرده است که چه زمانی دومین فاز برنامه آزمایشی خود را به اجرا درخواهد آورد. همچنین انتظار می‌رود این برنامه آزمایشی نسبت به پیش گسترش پیدا کند و کشورهای دیگری نظیر چین و هندوستان نیز به آن اضافه شوند.

در حالی که سومین نسخه آزمایشی اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 ویژگی‌های زیادی را به دیوایس شما می‌بخشد، اما مهم‌تر از آن بسیاری از باگ‌ها را به منظور بهبود و بهینه سازی رابط کاربری اوریو برطرف خواهد ساخت تا راحت‌تر بتوانید طعم اندروید اوریو را همراه با گوشی های پرچمدار سامسونگ بچشید. سامسونگ تا به امروز تایید نکرده است که چه زمانی نسخه نهایی اندروید 8 اوریو را برای گوشی های خانواده Galaxy S8 خود عرضه خواهد کرد. اگر گزارش‌های اخیر درست باشد، ما نباید انتظار داشته باشیم حداقل تا اوایل سال 2018 میلادی بتوانیم این به‌روزرسانی را دریافت کنیم.

اگر تا بدین لحظه این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، امکان دارد طی روزهای آینده آن برای گوشی شما ارسال شود. پس باید صبور باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*