ویدیوهای تبلیغاتی جدید هواوی

ویدیوهای تبلیغاتی جدید Mate 10 به تمسخر سامسونگ می‌پردازند!

در ویدیوهای تبلیغاتی جدید هواوی که به تازگی منتشر شده است، این گوشی‌ساز چینی دوام باتری و سایر توانایی‌های هواوی میت 10، میت 10 پرو و میت 10 لایت را به رخ رقبا می‌کشد.

هواوی به تازگی چند ویدیوی تبلیغاتی در یوتیوب درباره محصولات جدیدش از سری Mate منتشر کرده است. در این ویدیوهای تبلیغاتی بر روی برتر بودن پرچمداران تازه معرفی شده این شرکت در مقایسه با پرچمداران سایر رقبا از نظر برخی قابلیت‌ها تاکید می‌شود.

در یکی از این ویدیوها، مشکلاتی که یک کاربر سامسونگ گلکسی اس 8 از نظر دوام باتری پایین دارد، نمایش داده شده و در طرفی، آسودگی خاطر کاربر هواوی میت 10 به رخ کشیده می‌شود. البته در ویدیوهای تبلیغاتی جدید هواوی به طور مستقیم اسمی از یک مدل رقیب برده نشده، اما با کمی دقت می‌توان متوجه شد گوشی موبایل مقابل پرچمدار هواوی، پرچمدار سری S سامسونگ است.

ویدیوهای تبلیغاتی جدید هواوی

کاربران گوشی های هوشمند به جز سری Mate هواوی، همواره مجبور به همراه داشتن شارژر دیواری دستگاه و یا اتصال دائمی آن به پاور بانک هستند. استفاده از آن‌ها در محیط خارج از خانه دردسرهای خاص خود را دارد. شکل ظاهری پنل جلویی گوشی موبایل رقیب میت 10 تغییر کرده ، اما همچنان از ظاهر پنل پشتی آن می‌توان دریافت این مدل گلکسی اس 8 است.

این ادعایی باورنکردنی نیست. محصولات سری Mate هواوی به لطف داشتن باتری‌هایی با ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر ساعت، دوام زیادی داشته‌اند. در اصل، داشتن نمایشگر بزرگ 6 اینچی و یک باتری غول‌آسا، اصلی‌ترین تفاوت و برگ برنده‌ آن‌ها در مقابل سایر پرچمداران بازار موبایل است.

در یکی دیگر از این ویدیوها، روان بودن عملکرد آن به لطف وجود تراشه کایرین 970 و همچنین توانایی بالا در عکاسی نمایش داده می‌شود. فروش محصولات خانواده Mate 10 از مدت‌ها قبل در چین آغاز شده و تمامی مدل‌ها به تازگی به بازار ایران نیز وارد شده‌اند. گفته می‌شود کاربران آمریکایی، به طور انحصاری تنها تحت اپراتور AT&T قادر به استفاده از این گوشی های موبایل خواهند بود.

ویدیوهای تبلیغاتی جدید هواوی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. مرگ بر آمریکا میگید اونوقت از محصولاتش استفاده میکنید و طرفدارشیش😂😂 حالم بهم میخوره ازتون

  2. من الان آیفون 8 دارم ،گوشی قبلیم میت ۱۰ پرو بود،میتونم به جرئت بگم کیفیت میت ۱۰ دوبرابره نسبت به ایفون ،سامسونگ و الجی و ….که باید برن تو کوزه آبشو بخورن

  3. دوستان آگاه الان شما مثلا فرهنگ بالایی دارید که با مسخره کردن سعی بر کوچیک شمردن یه برند دارید معلوماتتونو انقدر به رخ هم نکشید . اون گوشی ای که مسخرش کردید یعنی میت 10 هواوی بهترین گوشی حال حاضر جهان شناخته شد نت 8 و وان پلاس 5تی دوم و سوم شدن شماها که بهترین گوشی جهانو مسخره می‌کنید آدم های نا آگاه با اطلاعات و معلومات در حد یه غورباقه هستید به راستی که شهر شلوغ شده.

  4. کاره این شرکتای خفیف تبلیغ و مسخره همدیگش
    فرهنگو از اپل بیاموزید

  5. شهر که شلوغ میشه غورباقه هم هفت تیر کش میشه..جمع کن کاسه کوزه تو چینی جون