مقایسه سرعت شارژ وان پلاس 5 تی با آیفون 8 پلاس، گلکسی S8 پلاس و پیکسل 2 XL

مقایسه سرعت شارژ وان پلاس 5 تی با آیفون 8 پلاس، گلکسی S8 پلاس و پیکسل 2 XL

سرعت شارژ وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) بیشتر از سایر رقباست. این ادعایی‌ست که وان پلاس برای اثباتش، سرعت شارژ شدن وان پلاس 5 تی را با چند گوشی دیگر مقایسه کرد.

نیازی به مقایسه نیست. خودتان ببینید سرعت شارژ وان پلاس 5 تی چگونه پرچمداران دیگر را مغلوب خود می‌کند.

وان پلاس (oneplus@)، بیست و سوم نوامبر 2017

وان پلاس 5 تی پرچمدار 500 دلاری وان پلاس است که مشخصاتی همانند گوشی های گران‌قیمتی مثل آیفون 8 پلاس، گلکسی اس 8 پلاس و گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) دارد.

به تازگی صفحه توییتر وان پلاس ویدیویی منتشر کرده و در آن، سرعت شارژ وان پلاس 5 تی را با این گوشی های رده‌بالا مقایسه می‌کند. 5T به تکنولوژی اختصاصی Dash Charge مجهز بوده و به گفته‌ی شرکت سازنده می‌تواند با سرعتی فوق سریع، حتی در زمانی که از آن استفاده می‌کنید، شارژ شود.

سرعت شارژ وان پلاس 5 تی مثال‌زدنی است

در ویدیویی که انتهای مطلب مشاهده خواهید کرد می‌بینید که سرعت شارژ مجدد وان پلاس 5 تی بیشتر از آیفون 8 پلاس، گلکسی اس 8 پلاس و گوگل پیکسل 2 ایکس ال خواهد بود. اما آیا این اختلاف عملکرد باتری وان پلاس 5 تی با سایر رقبا طبیعی است؟ این ویدیو توسط سازندگان گوشی ساخته و منتشر شده و تایید درستی آن به زمان بیشتری نیاز دارد. قطعا با عرضه گوشی جدید وان پلاس به بازار، آزمایش باتری وان پلاس 5 تی در فضایی عادلانه انجام و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. Dash charge واقعا عالیه بهترین تکنولوژی شارژ سریعه

  2. گوشی چینیا اتیش نگیرن موقه شارژ