پیش فروش هواوی میت 10 پرو

پیش فروش هواوی میت 10 پرو در اروپا رکورد زد

پیش فروش هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) در اروپا شگفتی‌ساز شد. کاربران اروپایی از پرچمدار جدید هواوی استقبال بسیار خوبی داشته‌اند.

هواوی میت 10 پرو، بهترین محصول معرفی شده توسط برترین گوشی‌ساز چینی است. اگرچه میت 10 پورشه دیزاین قیمت بیشتری داشته و ظاهری متفاوت دارد، اما آن را در زمره گوشی های لوکس محسوب می‌کنند. به ادعای شرکت سازنده، پیش فروش هواوی میت 10 پرو در بازار اروپای غربی رکوردشکن شده و تاکنون از هیچ گوشی موبایلی در این بازار، این‌چنین استقبال نشده است.

خانواده Mate 10 در تاریخ شانزدهم اکتبر (بیست و چهارم مهر) معرفی شد، اما آغاز فروش آن در انگلستان یک ماه زمان برد. قیمت میت 10 پرو در این کشور ابتدا 770 پوند (1025 دلار) بود، اما با گذر زمان به 700 پوند (930 دلار) کاهش پیدا کرد. بعد از کاهش قیمت، مردم به خرید این محصول هجوم آورده و سبب ثبت رکوردی جدید شدند.

میزان پیش فروش هواوی میت 10 پرو بعد از کاهش قیمت افزایش یافت

هواوی میت 10 پرو از مدت‌ها قبل به قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت جهانی در چین فروخته می‌شود. به عنوان نمونه میت 10 دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی، در بازارهای چین به قیمت 590 دلار به فروش می‌رسد. قیمت هواوی میت 10 پرو نیز در بازارهای این کشور 815 دلار تعیین شده است. محصولات خانواده Mate 10 به تازگی با قیمت‌هایی نجومی به بازار ایران نیز راه پیدا کرده‌اند و حالا بیش از همه کاربران ایالات متحده آمریکا در انتظار رسیدن آن‌ها هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. انتظاری جز فروش بالا،از باکیفیت ترین برند گوشی در جهان نمی ره ،میت۱۰ پرو هم بهترین گوشی جهانه

  2. امیدوارم تو بازار ایران هم با قیمت معقولانه ای بیاد خودم یکی از خریداراشم