5 تکنولوژی جدید و درآمدزا برای سال 2018

با 5 تکنولوژی جدید و درآمدزا برای سال 2018 آشنا شوید

در این مقاله به معرفی 5 تکنولوژی جدید و مهم برای سال 2018 خواهیم پرداخت که اگر فعالیت در آن‌ها را همین حالا آغاز کنید، طی سالیان پیش رو درآمد خوبی نصیب شما می‌شود.

بخش فناوری پر رونق است و ما در ابتدای بازی تغییر نوآوری‌هایی نظیر اتومبیل های خودران و دنیای واقعیت مجازی هستیم. مطمئنا بسیاری از این پیشرفت‌ها هنوز هم در حال رشد هستند، این بدان معناست که زمان برای تکامل این تکنولوژی‌ها و دستیابی مردم در جهت دسترسی به آن‌ها فرا رسیده است.

همین بهانه‌ای شد تا ما به 5 تکنولوژی جدید و مهم در حال تکامل بپردازیم؛ تکنولوژی‌هایی که از نظر درآمدزایی بهتر از سایر حوزه‌ها خواهند بود و حالا بهترین زمان برای ورود شما به آن‌ها است. در ادامه با ما همراه باشید.

5 تکنولوژی جدید و درآمدزا برای سال آینده

1. واقعیت مجازی

5 تکنولوژی جدید و درآمدزا برای سال 2018

واقعیت مجازی یا VR از اوایل دهه 60 تا به حالا وجود دارد، اما اخیرا به یک منبع قدرتمند در بخش فناوری تبدیل شده است تا شرکت‌های بیشتری پتانسیل‌های خود برای آینده‌ی دنیای سرگرمی را به رخ بکشند.

فیس بوک با خرید شرکت آکیولس (سازنده‌ی هدست آکیولس ریفت) با هزینه‌ای بیش از 2 میلیارد دلار، نشان داد که بزرگان تکنولوژی با چه اشتیاقی به دنبال نشان دادن پتانسیل‌های خود در دنیای واقعیت مجازی هستند.

2. یادگیری ماشین

5 تکنولوژی جدید و درآمدزا برای سال 2018

یادگیری ماشین یکی از شاخه‌های پرکاربرد هوش مصنوعی است. این تکنولوژی در واقع مطالعه‌ی تشخیص الگو و پیش‌بینی در حوزه علوم کامپیوتر است و عمدتا مسئول گام‌های برداشته شده در تکنولوژی‌های اتومبیل های خودران و تشخیص گفتار (نظیر اپل سیری) است. بنابراین جای تعجب نیست که تقاضای بالایی برای کارشناسی یادگیری ماشین باشد. از آنجایی که دو حوزه ذکر شده امسال داغ‌تر از هر زمان دیگری هستند، می‌تواند آن‌ها را نیز جزو درآمدزاترین تکنولوژی‌ها دانست.

3. هک اخلاقی

5 تکنولوژی جدید و درآمدزا برای سال 2018

هر کسی در اینترنت، در معرض خطر ابتلا به هک شدن است، اما شرکت‌ها به شدت توسط در این بین کمپانی‌ها بیشترین ضرر را از مجرمان سایبری می‌بینند. به همین دلیل است که آن‌ها امنیت را بسیار برای خود دست بالا می‌گیرند و پرداخت‌های بسیار هنگفتی را برای استخدام کارشناسانی می‌کنند که بتوانند محصولاتشان را از دست متجاوزین ایمن نگه دارند.

فیس بوک بیش از 5 میلیون دلار برای استخدام هکرهای اخلاقی هزینه کرده است، هکرهایی که نقاط آسیب‌پذیر سایتشان را به آن‌ها گفته و روزنه‌های نفوذ را پیش از هرگونه آسیبی ببندند.

4. تکنولوژی بلاک چین
5 تکنولوژی جدید و درآمدزا برای سال 2018

یکی دیگر از 5 تکنولوژی جدید و مهم برای سال آینده بلاک چین است. این تکنولوژی که اغلب با تراکنش‌های مالی آنلاین نظیر بیت کوین ارتباط دارد، به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های غیرمتمرکزی را همراه با امنیت و شفافیت بی‌نظیر در وب ایجاد کنند. این تکنولوژی ایده آل ارزهای رمز پایه نظیر بیت کوین است.

5. اینترنت اشیا

5 تکنولوژی جدید و درآمدزا برای سال 2018

آخرین مورد از لیست 5 تکنولوژی جدید و مهم سال 2018 میلادی اینترنت اشیا است. تعاریف مختلفی برای اینترنت اشیا (به صورت مخفف IoT) وجود دارد، اما به طور کلی این تکنولوژی به بسیاری از وسایل و اشیا پیرامون ما اشاره دارد که به اینترنت متصل شده و می‌توان به لطف یک اپلیکیشن آن‌ها را از طریق موبایل مدیریت کرد. البته IoT را نمی‌توان صرفا به صورت اینترنتی با حضور اشیا تعریف کرد.

به طور مثال اینترنت اشیا نظیر یک زنگ ساعت است که به قهوه ساز شما می‌گوید زمانی که صبح از خواب بیدار شدید، یک فنجان قهوه برای شما درست کند.