گوشی های سری میت 10

توانایی‌های گوشی های سری میت 10 در رویداد هفته تکنولوژی AI هواوی به نمایش گذاشته می‌شوند

طی رویداد هفته تکنولوژی AI هواوی (Huawei AI Tech Week) در پاساژ چارسو تهران، توانایی‌های مختلف گوشی های سری میت 10 (Mate 10) به نمایش گذاشته می‌شوند.

هواوی رویداد HUAWEI AI TECH WEEK یا «هفته تکنولوژی AI هواوی» را همزمان با رونمایی از گوشی های سری میت 10 (Huawei Mate 10) در بازار کشور آغاز می‌کند. در این رویداد یک هفته‌ای که از سه شنبه 7 آذر به مدت یک هفته در طبقه هفتم بازار چارسو برگزار می‌گردد، با دعوت از گروه‌های مختلف و مشتریان علاقه‌مند به جدیدترین تکنولوژی‌های گوشی های هوشمند، تکنولوژی‌های به کار رفته در گوشی های سری میت 10 در محیطی جذاب برای حاضران به نمایش گذاشته و فرصت آشنایی نزدیک با مزیت‌های تکنولوژیک این گوشی های پرچمدار هواوی برایشان فراهم می‌شود.

تجربه نزدیک توانمندی‌های گوشی های سری میت 10

گفتنی است در این رویداد، فضایی تحت عنوان Experience Zone در نظر گرفته شده که در آن با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف توانمندی‌های گوشی های سری Mate 10 شامل گوشی‌های میت 10 لایت (Mate 10 Lite)، میت 10 (Mate 10)، میت 10 پرو (Mate 10 Pro) و میت 10 پورشه دیزاین (Mate 10 Porsche Design) از نزدیک برای مشتریان جهت تجربه و مشاهده از نزدیک فراهم شده است.

در حاشیه این رویداد هم نشست‌های مختلفی با حضور خبرنگاران، کارشناسان حوزه فناوری و سایر علاقه‌مندان برگزار می‌شود تا در قالب ارائه مطالب فنی مرتبط با گوشی های سری Mate 10، علاوه بر تجربه عملی امکان آشنایی دقیق و جزیی‌تر با توانمندی‌های این پرچمداران هواوی فراهم شود.

گوشی های سری میت 10

مزیت اصلی که در این سری از پرچمداران هواوی مورد توجه مشتریان و کارشناسان فنی در سراسر دنیا قرار گرفته است هوش مصنوعی به کار گرفته شده در گوشی های Mate 10 ، Mate 10 Pro و PORSCHE DESIGN Mate 10 برای اولین بار در بازار گوشی های هوشمند است. AI یا هوش مصنوعی در گوشی‌های مذکور به واسطه واحد NPU یا واحد پردازش عصبی در پردازنده این گوشی یعنی Kirin 970 که ساخت هواوی می‌باشد ایجاد شده است.

هوش مصنوعی یا AI در این سری توانمندی‌های زیادی به مدل‌های ذکر شده Mate 10 در حوزه‌های عکاسی، مدیریت انرژی، بهینه‌سازی صدا و … داده است که همه آنها در فضای مهیا شده در رویداد یک هفته‌ای HUAWEI AI TECH WEEK از نزدیک برای کاربران و علاقه‌مندان این حوزه از نزدیک قابل لمس و تجربه است.

لازم به ذکر است در این رویداد یک هفته‌ای جهت قدردانی از حضور کاربران و علاقه‌مندانی که در محل HUAWEI AI TECH WEEK در طبقه هفتم بازار چارسو حاضر می‌شوند جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه شامل گوشی های سری میت 10 و ابزارهای جانبی در هر روز اعطا خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*