هوندا CR-V

تمامی نقاط ضعف و قوت هوندا CR-V ، پرفروش ترین خودرو هوندا

هوندا CR-V پرفرو‌ش ترین خودرو کمپانی ژاپنی هوندا است. در این مقاله به بررسی تمامی نقاط ضعف و قوت مدل 2018 خودرو شاسی بلند سی آر وی خواهیم پرداخت.

1997 سالی است که برای نخستین بار کمپانی هوندا خودرو شاسی بلند جذاب CR-V‌ خود را روانه بازار کرد. در حال حاضر پنجمین نسل از این کراس اوور ژاپنی به فروش می‌رسد که از تغییرات بسیار زیادی برخوردار است و باعث شده تا این خودرو از کابین لوکس و زیباتر همراه با تجهیزات زیادی بهره‌مند باشد.

اگر نمی‌دانید،‌ لازم به ذکر است که این خودرو پرفروش‌ترین مدل هوندا از اولین سال عرضه تا به حالا است و حالا مدل جدید آن آمده است تا راه نسل‌های پیشین خودش را ادامه دهد. حال ما در این مقاله قصد داریم به بررسی تمامی نفاط ضعف و قوت هوندا CR-V بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

نقاط ضعف

در نظر داشته باشید که این نقاط ضعف نسبت به اتومبیل‌های هم رده با هوندا CR-V به چشم می‌آیند.

سواری نه چندان بی صدا

هوندا CR-V

پیشرانه‌ی 1.5 لیتری توربو همراه با یک گیربکس CVT گزینه‌های خوبی برای شاسی بلند جدید شرکت هوندا هستند، اما سرعت گرفتن با این خودرو چندان هم بی‌دردسر نیست. اگرچه هوندا طی سالیان اخیر تلاش کرده تا این پیشرانه را اصلاح کرده و به بهترین شکل ممکن دربیاورد، اما هنوز هم بی‌نقص نیست. اگر بخواهید با هوندا CR-V شتاب بگیرید، داخل کابین سر و صدای موتور به گوش خواهد رسید. در این بین گیربکس خودرو نیز همواره می‌کوشد تا بیشترین قدرت را در اکثر مواقع حفظ کند.

محبوبیت بر علیه خودنمایی

هوندا CR-V

این محصول در اکثر کشورهای جهان به قدری پرفروش بوده است که شما در خیابان‌ها مدل‌های زیادی از آن را می‌توانید مشاهده کنید. بنابراین اگر به دنبال خرید یک خودرو شاسی بلند هستید تا زمانی که در حال تردد از خیابان‌ها هستید، چشم‌ها به اتومبیل شما خیره شوند باید بگوییم هوندا CR-V گزینه‌ی مناسبی برای شما نیست.

سیستم چندرسانه‌ای ناکافی

هوندا CR-V

سیستم چندرسانه‌ای این خودرو با نام هوندا لینک از یک نمایشگر 7 اینچی برخوردار است. اگر تریم‌های EX و یا بالاتر آن را خریداری کنید، به صورت استاندارد از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کنند. متاسفانه علیرغم اینکه شما انتظار یک سیستم جذاب و پرقدرت را دارید، در صفحه نمایش و عملکردهای مهمی همچون تنظیم رادیو و تلفن تاخیرهایی دیده می‌شود و زیرمنوها کمی گیج کننده به نظر می‌رسند تا لذت کاربر را از کار کردن با آن کاهش دهند.

کمک راننده فضول!

هوندا CR-V

بسته ایمنی هوندا دارای برخی از تکنولوژی‌های کالیبره نشده است. به طور مثال هشدار دهنده‌ی تصادف از جلو و همچنین ترمز اضطراری خودکار در زمانی که نیازی به کمک آن‌ها نیست، دخالت می‌کنند. کروز کنترل تطبیقی در برخی مواقع دیر ترمز می‌زند. البته در نظر داشته باشید که تمامی این تکنولوژی‌ها به صورت دستی توسط راننده فعال یا غیرفعال می‌شوند.

 

نقاط قوت

در کنار تمامی نقاط ضعفی که در بالا ذکر کردیم، نقاط قوت بسیار مهمی در این خودرو وجود دارد که باعث شده هوندا CR-V پرفروش‌ترین مدل هوندا در سراسر جهان لقب بگیرد. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

پیشرانه کم مصرف

هوندا CR-V

یک پیشرانه جدید توربو در هوندا CR-V

پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.4 لیتری این خودرو با توان تولید 185 اسب بخار در نسل پیشین نیز حضور داشت. حال یک مدل دیگر 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو نیز به این خودرو اضافه شده که شاهد حضور آن در خودرو مدل سیویک نیز هستیم. این پیشرانه قادر به تولید 190 اسب بخار است و شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت آن نیز به 7.6 ثانیه می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 8.7 لیتر در هر صد کیلومتر است که بی‌تردید نمی‌توان چنین مصرفی را در مدل‌های مشابه یافت. نکته جالب اینجاست که یک گیربکس مدل CVT نیز به صورت استاندارد در تمامی مدل‌های هوندا CR-V تعبیه شده است.

فضای زیاد سرنشین‌ها و بار

هوندا CR-V

فضای بار پشت صندلی‌های عقب خودرو اینک 57 لیتر بیشتر از نسل پیشین شده و به 1104 لیتر رسیده است. نکته جالب اینجاست که می‌توانید با تا کردن آن صندلی‌ها، فضای بار را به میزان شگفت انگیز 2152 لیتر برسانید. فضای جلوی پای سرنشین‌های خودرو نیز به قدری زیاد است که می‌توانید احساس نشستن داخل یک خودرو لیموزین را احساس کنید.

ارزش فروش تضمین شده

هوندا CR-V

نسل جدید هوندا CR-V بار دیگر نشان دهنده‌ی ارزش فروش مناسب و تضمین شده‌ی خودرو شاسی بلند کامپکت هوندا است. در طول 20 سال عرضه‌ی این محصول، ما همواره شاهد دوام بسیار بالا و قابل اطمینان بودن این خودرو بودیم تا همواره خیال شما بابت هزینه‌های نگهداری از آن راحت باشد.

سواری باکیفیت

هوندا CR-V

سواری هوندا CR-V 2018 بسیار مستحکم و نرم است. هوندا در سیستم تعلیق مستقل آن به طور کامل بازنگری کرده است تا تحرکات خودرو در سرعت‌های بالا کاملا کنترل شده باشند. از نظر سر و صدای قطعات داخلی و هوای بیرونی نیز این خودرو در شرایط مناسبی قرار دارد، به طوری که در سرعت 112 کیلومتر بر ساعت، میزان سر و صداهای موجود در کابین 69 دسی‌بل برآورد شده است.

تجهیزات مناسب

هوندا CR-V

و اما آخرین موردی که می‌توان به آن اشاره کرد، تجهیزات مناسبی است که به صورت استاندارد بر روی تریم‌های EX‌ و بالاتر آن مشاهده می‌شود. از این تجهیزات می‌توان به دوربین عقب چند زاویه‌ای، سیستم ورود بدون کلید و همچنین پکیج تکنولوژی‌های بدون راننده اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*