اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان

اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان در مراسمی با حضور خبرنگاران رونمایی شد

اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان ، یکی از اپراتورهای ارتباطات ثابت، در مراسمی با حضور مدیران این شرکت و جمعی از خبرنگاران، رونمایی شد.

شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات، یکی از اپراتورهای ارتباطات ثابت (FCP)، در مراسمی با حضور خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مسعود بمانی پور مدیرعامل، محمدرضا کریمی‌، رئیس هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت از اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان رونمایی کرد.

اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان

اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان اولین باشگاه مشتریان اپراتورهای اینترنتی است که به صورت اپلیکیشن برای دستگاه‌های اندرویدی و دارای iOS ارائه می‌شود، در حالی که دیگر باشگاه مشتریان موجود در بازار کشور به صورت وب‌سایت ارائه شده‌اند و برنامه کاربردی تحت سیستم عامل‌های همراه ندارند.

امین‌ زمانی راد، معاون فروش و بازاریابی شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات، در تشریح اهداف ارائه اپلیکیشن باشگاه مشتریان گفت:

شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در راستای افزایش سطح کیفی و کمی خدمات به مشتریان، همواره به دنبال راه حل‌های نوین و سازنده است. به همین خاطر تحقیقات روی وفادارسازی مشتریان از سال 95 در واحد بازاریابی آغاز شد و روش‌های مختلف اجرا شده در شرکت‌ها و برندهای داخلی و خارجی ارزیابی شدند. با مقایسه میان وضعیت رضایت مشتریان سازمان‌های مختلف از جمله شرکت‌های FCP، بانک‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشخص شد مجموعه‌هایی که دارای باشگاه مشتریان هستند، در برنامه‌های بلندمدت فروش خود موفق‌تر از دیگران بوده‌اند.

اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان

او ادامه داد با توجه به آمار به دست آمده، نزدیک به 80 درصد از مشترکین پیشگامان برای دسترسی به خدمات از گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند. بدین ترتیب تیم بازاریابی تصمیم گرفت تا باشگاه مشتریان پیشگامان را به صورت اپلیکیشن موبایل طراحی و راه اندازی کند.

معاون فروش و بازاریابی پیشگامان توسعه ارتباطات با اشاره به اینکه باشگاه مشتریان یک سامانه برد-برد برای برندها و مشتریان‌شان است، در مورد دلایل اصلی طراحی این اپلیکیشن در این شرکت اعلام کرد وفادارسازی مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید دو دلیل اصلی شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات برای ارائه و طراحی این اپلیکیشن است. بر این اساس اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان علاوه بر استفاده مشتریان پیشگامان برای همه کاربران اینترنتی طراحی شده است. یعنی افرادی که از سرویس های شرکت پیشگامان استفاده نمی‌کنند هم می‌توانند این اپلیکیشن را روی دستگاه خود نصب کرده و از امکانات آن استفاده کنند.

اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان

مزایای اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان

امین زمانی راد در مورد مزیت‌های باشگاه مشتریان پیشگامان نسبت به باشگاه مشتریان دیگر شرکت های اینترنتی توضیح داد:

پیش از این در میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، فقط دو شرکت سامانه باشگاه مشتریان خود را راه‌اندازی کرده بودند که این باشگاه‌ها روی بستر وب است. در باشگاه مشتریان پیشگامان مزایایی وجود دارد که تمایز آن را نسبت به سایر باشگاه‌ها مشخص می‌کند. اولین و مهم‌ترین تمایز این است که باشگاه مشتریان دیگر شرکت‌های اینترنتی اپلیکیشن ندارد، در حالی که ما نه تنها اپلیکیشن باشگاه مشتریان را ارائه کرده‌ایم، بلکه آن را در دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه کردیم تا بیش از 99 درصد کاربران ما بتوانند آن را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود بریزند. این اپلیکیشن هم اکنون در کلیه اپ استورها قابل دانلود است.

اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان

او در مورد این دلایل افزود مزیت دیگر باشگاه مشتریان پیشگامان، پشتیبانی آنلاین اختصاصی است که شرکت‌های دیگر یا پشتیبانی ویژه باشگاه مشتریان ندارد یا اینکه به صورت آفلاین پشتیبانی را انجام می‌دهند. همچنین تمام افراد می‌توانند با معرفی دوستان و آشنایان خود به پیشگامان اینترنت رایگان از پیشگامان هدیه بگیرند.

عضویت، ورود روزانه، تکمیل اطلاعات، روز تولد، سالگرد ازدواج، معرفی به دیگران، خرید سرویس، خرید ترافیک، شرکت در جشنواره‌ها و مسابقه‌ها، دانلود از باشگاه و شرکت در نظرسنجی، امتیازهایی برای مشتریان دارد که تمام مشترکین عزیز می‌توانند با جمع آوری این امتیازها از اینترنت رایگان، سفر و … بهره‌مند شوند.

اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان

به گفته امین زمانی راد، معاون فروش و بازاریابی شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات، بخش‌هایی که برای کاربران باشگاه مشتریان پیشگامان در نظر گرفته شده است عبارتند از مسابقات و جشنواره‌ها، دانلود سنتر، خرید ترافیک، موزیک سنتر، اخبار، گزارشات، فروشگاه، مرکز بازی، سرویس من، پشتیبانی هوشمند و …  که  بر این اساس تمام افراد می‌توانند از این امکانات به صورت کامل بهره‌مند گردند.

اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان

کاربران می‌توانند برای دانلود اپلیکیشن باشگاه مشتریان پیشگامان ، اپلیکیشن Pishgaman را برای دستگاه‌های اندروید از این لینک و برای دستگاه‌های iOS از این لینک نصب و استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*