استارتاپ Vrvana

اپل استارتاپ Vrvana t فعال در حوزه واقعیت افزوده را تصاحب کرد

اپل، استارتاپ Vrvana که در زمینه واقعیت افزوده و توسعه هدست های آن فعالیت دارد را تصاحب کرد. آیا ما یک قدم به معرفی هدست اختصاصی اپل نزدیک‌تر شده‌ایم؟

عینک واقعیت افزوده را می‌توان بزرگ‌ترین محصول بعدی اپل که کاربران در انتظار آن هستند، در نظر گرفت. به عقیده جین مانستر (Gene Munster)، تحلیل‌گر سابق “Piper Jaffray”، این گجت حتی از گوشی آیفون هم بزرگ‌تر خواهد بود. هرچند، شاید با توجه به سابقه محصولات مشابه همچون گوگل گلس، مطرح کردن چنین ادعایی کمی سنگین باشد. به علاوه هنوز کسی نمی‌داند که از عینک های مبتنی بر واقعیت افزوده به صورت عمومی استفاده خواهد شد یا نه.

در شرایطی که اهالی کوپرتینو در این رابطه سکوت کرده‌اند، گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل، استارتاپ Vrvana را به ارزش 30 میلیون دلار تصاحب کرده است. مدیران هنوز واکنشی در این رابطه نشان نداده‌اند.

بسیاری از افراد Vrvana را با هدست واقعیت افزوده Totem می‌شناسند؛ محصولی که البته هنوز توسعه آن به پایان نرسیده است. گفته می‌شود Totem این توانایی را دارد که تصاویر دیجیتالی رنگی را در پس‌زمینه دنیایی واقعی نمایش دهد. افرادی که این گجت جدید را دیده‌اند، نسبت به آینده آن ابراز امیدواری کرده‌اند.

با این خرید، سکوت اپل در رابطه با هدست واقعیت افزوده را می‌‌توان نادیده گرفت. در حال حاضر برخی از کارکنان Vrvana به اپل در West Coast ملحق شده و وب‌سایت این شرکت نیز هدست Totem را با بهره‌گیری از ترکیب واقعیت افزوده و واقعیت مجازی نشان می‌دهد. در حقیقت، انتشار این خبر نشان می‌دهد اپل با قدرت بیشتری در این راه گام برداشته و علاقه‌مندان در آینده می‌توانند شاهد معرفی محصولی متفاوت از سوی آن باشند.

استارتاپ Vrvana

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*