آیفون اس ای 2 اپل

آیفون اس ای 2 اپل سال آینده عرضه می‌شود؛ مشخصات همچنان بالارده

آیفون اس ای 2 (Apple iPhone SE 2)، دومین نسل گوشی 4 اینچی اپل سال 2018 عرضه خواهد شد. در ادامه بیشتر با این محصول معرفی نشده آشنا شوید.

طی هفته‌های اخیر شایعاتی در کوچه و خیابان در مورد توسعه نسل جدید آیفون اس ای اپل شنیده می‌شود. یک گزارش جدید که شب گذشته منتشر شد، نشان می‌دهد اپل قصد دارد آیفون اس ای 2 را نیمه‌ی نخست سال 2018 میلادی معرفی کند. هرچند بدیهی است که خود کمپانی اپل تا زمان معرفی از محصول خود هیچ جزئیاتی از آن را ارائه نکند. همچنین در اینجا هیچ نشانه‌ای از سوی اپل وجود ندارد که نشان دهنده‌ی یک آیفون اس ای جدید باشد.

این گزارش جدید که توسط Economic Daily News چین منتشر شده است ادعا می‌کند کمتر از یک سال دیگر اپل از آیفون اس ای 2 خود پرده برداری خواهد کرد. این محصول به صورت انحصاری توسط کمپانی Wistron و در کارخانه بنگلارو هندوستان آن‌ها اسمبل خواهد شد. این دقیقا همان کارخانه‌ای است که نسل فعلی آیفون SE نیز در آنجا اسمبل می‌شود.

این نخستین باری نیست که ما شایعه‌ای در مورد عرضه‌ی آیفون اس ای 2 در سال آینده را می‌شنویم. یک گزارش نیز پیشتر منتشر شده بود که ادعا داشت این محصول جدید طی سه ماهه نخست سال 2018 میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. این درحالیست که اپل آیفون اس ای را در ماه مارس (سومین ماه سال) معرفی کرده بود. این خبر خوبی می‌تواند برای علاقه‌مندان به گوشی 4 اینچی جمع و جور اپل باشد، اما به یاد داشته باشید که هیچ ذهنیتی از آن را تا کنون نداشته‌ایم.

مشخصات فنی آیفون اس ای 2

از نظر مشخصات فنی، انتظار می‌رود اپل از یک چیپست A10 Fusion همراه با 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی در زیر قاب آیفون SE 2 استفاده کرده باشد. همچنین ممکن است یک دوربین 12 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی جلویی نیز در اختیار کاربران قرار بگیرند. متاسفانه تا کنون هیچ صحبتی در خصوص قیمت و زمان عرضه‌ی آیفون اس ای 2 مطرح نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کمیاب میشه این گوشی