آیفون 10 تقلبی

آیفون 10 تقلبی به صورت قاچاق و با قیمت ارزان وارد بازار ایران شد

گوشی آیفون 10 تقلبی نیز وارد بازار ایران شد. در حال حاضر این گوشی با ظاهری شبیه به نسخه اصلی، به صورت قاچاق و با قیمت ارزان در کشورمان به فروش می‌رسد.

نسخه تقلبی و طرح اصلی آیفون ایکس اپل (Apple iPhone X) در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی با قیمت 550 هزار تومان بدون گارانتی و با 7 روز مهلت تست به صورت قاچاق وارد بازار ایران شده است. این گوشی تقلبی در حال حاضر به صورت انبوه در بازار علاءالدین به فروش می‌رسد. در همین حال، گوشی اصلی آیفون 10 نیز با حافظه داخلی 64 و 256 گیگابایت به ترتیب با قیمت 5 میلیون و 800 هزار تومان و 7 میلیون و 550 هزار تومان همراه با گارانتی در بازار ایران فروخته می‌شود.

آیفون 10 تقلبی

مشخصات آیفون 10 تقلبی

گوشی آیفون 10 تقلبی دارای پردازنده 4 هسته‌ای مدیاتک MT6580 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5.8 اینچی، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو است. همچنین این گوشی از بدنه‌ای شیشه‌ای بهره می‌برد و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به نسخه اصلی آن دارد. به همین دلیل ظاهرا این گوشی تقلبی با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده و علاقه‌مندان به خرید پرچمدار جدید اپل که شاید نمی‌توانند از پس قیمت بالای آیفون ایکس بربیایند، اقدام به خرید نسخه تقلبی آن می‌کنند.

آیفون 10 تقلبی

گفتنی است که با توجه به اجرای طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه و قاچاق بودن محموله اولیه گوشی‌های آیفون 10 موجود در بازار ایران از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا، این گوشی پرچمدار قدرتمند در لیست گوشی‌های ممنوعه قرار گرفت و مسئولان از فعال نشدن گوشی های آیفون ایکس در شبکه مخابراتی خبر دادند. حالا مشخص نیست که نسخه‌های تقلبی این گوشی چگونه به این راحتی و در تعداد انبوه وارد بازار ایران شده و به فروش می‌رسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. عزیزانی که اپل را بی نهایت دوست دارید چه نسخه تقلبیش چه نسخه اصلیش باید به عرض شما برسانم که جفتشون چرتن؛ از نظر من ios یک سیستم عامل برای کشور امریکاست که همه ایفون دارن تا بتانند راحت با هم ارتباط بر قرار کنند نه اینکه در ایران نصف ای او اس نصفشم اندروید. من به شخصه اندروید رو از ای او اس بیشتر قبول دارم و بیشتر از این شما یک سرچ کوچیکی در مورد گوشی های سونی بکنبن بعد بگین اپل. برید دنبال گوشی Sony expria Xz4 مضخصاتشو ببینید دوربینش که ایفونو سوسک میکنه، قدرتش که ایفونو سوسک میکنه و …. ولی خداییش یه سرچ کنید.

  2. پاسخ ب اون دوستی ک گفته بود جنس باید اصیل باشه
    دوست عزیز از ی لحاظ راس گفتی ادم باید ارزش وجودی خودشو ببره بالا ولی خوب حالا ی عده ای هم هستند ک از مارک اپل خوششون میاد و بضاعت مالی ندارند خوبه و ب کارشون میاد ولی هرچند 70% از خریداران ب خاطر پز دادن میخرن

    • دوست من ، امید جان ، بنده هم دقیقا این پز دادن ها را به این نحوه به چالش کشیدم ! درسته اپل برندسازی قوی داره ، اما باید به ذات اپل توجه کنیم که سیستم عمال ios است ! معرفی آیفون های جدید هم فقط به احترام ذات خودش است … اینکه اپل تقلی با ذات اندروید ؟
      درهر حال باید از ذات درونی کالا لذت برد ! خوب بیرون هم نقش بسزایی در لذت داره … در هر صورت از نظر بنده ، تلفن های تقلبی ، نه تنها ارزش شخص را ( اعتماد بنفس درونی ، چرا که با این دروغ ترس از لو رفتن در وجودش رخنه میکنه ) و نا امیدی را تجربه میکنه .. همچنین این کالا ها ، کیفیت مناسبی ندارند و خرابی بالایی دارند ..
      بهترین کار که در نظر قبلی پیشنهاد دادم ، بجای هزینه ۵۰۰ یا ۶۰۰ تومانی .. ۷۰۰ تومان یه 5s خرید کنند و از ذات درونی اپل ios و بیرونی اپل ( طراحی شیک ) لذت ببرند . یقین دارم ، بعد مدت کوتاهی تلفن هوشنمدشون با 6s و سپس با قدرت خواسته شون ، به آیفونx میرسند !
      اون زمان زندگیشون از هرجهت بهبود حاصل می شود ، که این روش درسته ! البته هر کسی یه نظری داره ،

    • یه عده که ندارن ببخشید بیخود می کنن پز الکی میدن خب برن یه گوشی اصل ارزونتر بخرن همه کارامون شده پز و نمایش واقعا متاسفم که از این کار مسخره حمایت هم می کنید

  3. این جور که معلومه تقلبیشم از سامسونو هامواییو ال جی قویترو بیتره

  4. جنس باید اصیل باشه .. اپل بدلیل اصلالتی که برای کاربر به ارمقان میزاره ، ارزشمنده ! زمانی بخوام آیفون ایکس بردارم ، برنامه ریزی میکنم ، ۵ تومان کار میکنم و بدست میارم ، اون زمان یه جنس اصل برای احترام به خوددم و وجودم میخرم .. مهم ارزش و احترام خودمونه ! دنیارو گول ببزنیم ، خودمون رو نمیتونیم گول بزنیم ، و همیشه تو کمبود هستیم !
    بنظرم ، اگر میخوایم چیزی بخریم ! حتی یه موبایل ۵۰۰ هزاری ! باید جنس اصیلش رو بخریم !
    با ۷۰۰ تومان راحت میشه یه 5s خرید ! که در رده این قیمت به نوبه خودش عالیه ! چرا که ios پشتیبانی میکنه ! نه این گوشی به اسم اپل اما اندروید !
    یه مدت 5s داشته باشیم ! بعد برای پله بعدی ، میتونیم تبفنم را به مدلهای بالاتر ارتقا بدیم .. اینطور ذهنمون باور میکنه که ما ارزش داشتن آیفون x , پنج میلیونی رو داریم ! و پولش برامون به راحتی محیا میشه ! ما باید ارزش درونی و تکامل وجودی خودمون را ارتقا بدیم ! نه منیت یا من ذهنی ! که با این تفکر ، خودمون گول بزنیم !

  5. خداروشکر که مشکل اپل دوستان حل شد و دیگه لازم نیست کلیه بفروشن یا مهریه رو اجرا بذارن ( شوخی کردم) ، بازار یابان چینی و فرصت طلبان داخلی از تقاضای داخلی خوب خبر دارن و میدونن مهم دست گرفتن گوشی با مارک اپل تو ایران و متقاضی زیاد داره . همانطوری که قبلا عرض کردم داشتن گوشی اپل رو کلاس میدونن حتی به قیمت خرید گوشی تقلبی ( البته بعضی اشخاص هم در فضای مجازی 2 تا 2 تا گوشی اپل میخرن ) 🙂
    البته در کل خرید گوشی سلیقه شخصی هر فردی هست و الزاما نباید بهش خرده گرفت ، ولی نباید باعث بوجود امدن بازار کاذب و تقلب بشه . فروشندگان کالای اصلی که با هزار زحمت و هزینه کالایی وارد میکنن متضرر اصلی و مصرف کننده در درجه بعدی هستن . امیدوارم طرح ریجستری درست اجرا بشه و شاهد این گونه فرصت طلبی ها نباشیم .