برنامه گلکسی اکسپرینس سامسونگ

برنامه گلکسی اکسپرینس سامسونگ : 1 ماه تست گلکسی نوت 8 برای کاربران آیفون

سامسونگ از برنامه گلکسی اکسپرینس (Samsung Galaxy Experience) رونمایی کرد. با این برنامه کاربران آیفون می‌توانند 1 ماه از گوشی گلکسی نوت 8 استفاده کرده و در صورت دلخواه آن را با تخفیف و هدایای ویژه خریداری کنند.

سامسونگ امروز از آغاز به کار یک برنامه تبلیغاتی جذاب به نام گلکسی اکسپرینس در کره جنوبی خبر داد. این برنامه به کاربران آیفون ها اجازه می‌دهد تا به مدت 1 ماه بتوانند از دو گوشی گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 استفاده کنند. همچنین در اینجا شما باید هزینه‌ای را برای مشارکت در برنامه گلکسی اکسپرینس بپردازید که البته پس از پایان دوره آزمایشی به شما عودت داده خواهد شد.

آغاز به کار برنامه گلکسی اکسپرینس سامسونگ با عرضه‌ی آیفون های جدید اپل در کره جنوبی مصادف شده است. سامسونگ با این برنامه می‌خواهد تجربه‌ی کار با پرچمداران خودش را نیز در اختیار طرفداران پرشمار کوپرتینو قرار دهد تا در صورت رضایت، آن‌ها را به سمت خود بکشاند.

برنامه گلکسی اکسپرینس سامسونگ

صاحبان آیفون مستقر در کره جنوبی می‌توانند از امروز به مدت 1 هفته به صورت آنلاین در برنامه گلکسی اکسپرینس سامسونگ ثبت نام کنند. سامسونگ 10 هزار نفر از شرکت کنندگان را تا 30 نوامبر (9 آذر ماه) انتخاب خواهد کرد. این افراد برگزیده سپس از 1 الی 11 دسامبر (10 الی 20 آذر ماه)‌ از فروشگاه سامسونگ دیجیتال پلازا دیدن می‌کنند و پس از آن می‌توانند گلکسی نوت 8 یا گلکسی اس 8 سامسونگ را خریداری کنند.

تخفیف و هدایای ویژه در برنامه گلکسی اکسپرینس سامسون

در اینجا همچنین یک حق مشارکت 45 دلاری نیز وجود دارد. این حق مشارکت، در صورتی که کاربران تصمیم به حفظ گوشی گلکسی دریافت کرده در برنامه گلکسی اکسپرینس سامسونگ بگیرند به آن‌ها عودت داده خواهد شد. این افراد اگر تصمیمی برای خرید گوشی نداشته باشند، مبلغ دیوایس به آن‌ها بازگردانده می‌شود، اما دیگر این حق اشتراک قابل بازگشت نخواهد بود. نکته جالب اینجاست که علاقه‌مندان به گوشی های گلکسی پس از این برنامه نه تنها حق مشارکت را بازپس خواهند گرفت، بلکه یک هدیه رایگان نظیر اسپیکر بلوتوثی JBL Go را نیز دریافت می‌کنند.

اگر شما هم ساکن کره جنوبی هستید، بدون آن که نیازی به پرداخت هزار دلار برای آزمودن گوشی های جدید گلکسی سامسونگ باشد می‌توانید با شرکت در برنامه گلکسی اکسپرینس سامسونگ به مدت 1 ماه صاحب آن‌ها باشید و در صورت دلخواه با تخفیف و هدایای ویژه آن‌ها را خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سامسونگ به هر دری میزنه ببین به چه روزی افتاده میاد گوشیهاشو رایگان میده مردم داره دق میکنه تو کشور خودش تو مدت چند دقیقه تمام موجودی ایفون ایکسش تمام میشه

  2. هر کسی امتحان کنه بی شک سمت محصولات اپل دیگه نخواهد رفت