فروش اینترنتی سایپا کوییک

فروش اینترنتی سایپا کوییک از چه زمانی و با چه قیمتی انجام می‌شود؟

فروش اینترنتی سایپا کوییک ، محصول جدید این خودروساز داخلی به زودی آغاز می‌شود. در ادامه مطلب قیمت و زمان آغاز فروش این هاچ بک تازه وارد را مشاهده می‌کنید.

فروش اینترنتی سایپا کوییک از 7 آذرماه آغاز می‌شود

بر اساس اعلام شرکت خودروسازی سایپا، فروش اینترنتی سایپا کوییک از روز 7 آذر 1396 آغاز می‌شود. این خودروی هاچ بک در 4 مدل با گیربکس‌های اتوماتیک و دستی به فروش خواهد رسید. سایپا کوییک دارای پیشرانه 1503 سی‌سی با قدرت 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتن متر بوده و از استاندارد یورو 4 با مصرف سوخت حدود 7 لیتر در هر 100 کیلومتر بهره می‌برد. همچنین ظرفیت مخزن سوخت این محصول جدید نیز 41 لیتر اعلام شده است.

به تازگی قیمت سایپا کوییک توسط این شرکت خودروسازی داخلی اعلام شده و قرار است این هاچ بک تازه وارد با قیمت قطعی 42 میلیون تومان به فروش برسد. همچنین در طرح فروش اینترنتی سایپا کوییک ، مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت 19 میلیون تومان، این خودرو را خریداری کنند. سود مشارکت و سود انصراف در این طرح فروش 18 و 15 درصد تعیین شده و خودروهای پیش فروش شده در زمستان امسال به خریداران تحویل داده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه خبره 42 ملیون یه پارس بگیرم بهتره

  2. از چی به چی رسیدن آخر. همینو دوباره آپشن اضافه میکنن. بعدش روش اسم میذارن و میدن 50 تومن. ولی در اخر یه ماشین درست حسابی نمیدن دست ما