تست مقاومت وان پلاس 5 تی در برابر خمیدگی و خط و خش

تست مقاومت وان پلاس 5 تی در برابر خمیدگی و خط و خش (ویدیو)

تست مقاومت وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) منتشر شد و استحکام گوشی جدید وان پلاس را در برابر خط و خش و خمیدگی به چالش کشید. به نظر شما نتیجه چیست؟

بر اساس جدول زمان‌بندی، گوشی جدید وان پلاس 5 تی فردا 21 نوامبر (30 آبان) به بازار عرضه می‌شود. حال طرفداران و علاقه‌مندان به خرید پرچمدار جدید وان پلاس این فرصت را دارند تا مقاومت وان پلاس 5 تی را در یک ویدیوی 5 دقیقه‌ای تماشا کنند.

اگر مقاله نقد و بررسی اولیه وان پلاس 5T را در گجت نیوز خوانده باشید، می‌دانید که با محصولی خوب روبه‌رو هستیم. صفحه نمایش کشیده‌ی موبایل از کیفیت خوبی برخوردار است، باتری ماندگاری بالایی دارد اما عملکرد دوربین چندان رضایت‌بخش نیست.

حال تست مقاومت وان پلاس 5 تی نیز منتشر شده و استحکام اسمارت فون تازه معرفی‌شده‌ی وان پلاس را در برابر خط و خش و خمیدگی به چالش کشانده است. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه تماشا یا آن را دانلود کنید.

همانطور که دیدیم، وان پلاس 5 تی توانست امتیاز خوب 6 را از این تست به دست آورد؛ امتیازی که به پرچمداران مدرن امسال هم داده شد. گوشی جدید وان پلاس مقاومت خوبی در برابر خمیدگی از خود نشان داد و از آزمایش خط و خش به سلامت عبور کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه