گردهمایی زمین تخت گرایان

نخستین گردهمایی زمین تخت گرایان با حضور افراد سرشناس انجام شد

اولین گردهمایی زمین تخت گرایان با حضور جمعی از طرفداران این نظریه انجام شد. در این همایش، رهبران نظریه زمین تخت و دیگر نظریه پردازان توطئه حضور داشتند.

سال 2017، فعالیت زمین تخت گرایان به بیشترین حد خود در چند دهه اخیر رسید. نخستین گردهمایی زمین تخت گرایان در کاریلونای شمالی (North Carolina) انجام شد و طرفداران با حضور در این همایش، برای رد ادعای کروی بودن زمین تلاش کردند.

کنفرانس بین‌المللی زمین تخت (Flat Earth International Conference)، در روزهای 9 و 10 نوامبر (18 و 19 آبان) انجام شد و برخی از افراد سرشناس این نظریه نیز در آن حضور یافتند. در اولین گردهمایی زمین تخت گرایان، شخصیت‌های مختلفی به سخنرانی پرداختند که هریک از آنان برای اثبات دیدگاه تخت بودن زمین تلاش می‌کردند.

دی. ماربل ( D. Marble) یکی از اعضای انجمن زمین تخت گرایان است که تاکنون آزمایشات متعددی را برای رد ادعای کروی بودن زمین انجام داده و در این گردهمایی نیز به سخنرانی درباره دیدگاه خود پرداخت. دی. ماربل، آزمایشات بسیاری را برای اثبات نظریه زمین تخت انجام داده که در این میان آن‌ها، استفاده از وسیله «تراز» در هواپیما سر و صدای بسیار زیادی را به راه انداخت. او با استفاده از این ابزار نشان داد که پس از طی 326 کیلومتر مسافت، هیچ تغییری در وضعیت نشان‌گر این وسیله حاصل نمی‌شود! ویدیوی مربوط به این آزمایش، در قالب یک تایم‌لپس 23 دقیقه‌ای به نمایش درآمد و باری دیگر بحث و گمانه‌زنی پیرامون کروی بودن زمین را به بیشترین حد خود رساند.

مارک سارگنت (Mark Sargent)، به عنوان سازنده‌ی برنامه اینترنتی «سرنخ‌های زمین تخت» (Flat Earth Clues) یکی دیگر از سخنرانان این گردهمایی بود که از او به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رهبران جنبش زمین تخت یاد می‌شود. او در برنامه‌های اینترنتی خود همواره سعی می‌کند که دیدگاه کاملا تازه‌ای از جهان را به افراد نشان دهد. در وب‌سایت شخصی او آمده که قرار است حقیقتی بزرگ سرانجام بعد از صدها سال انتظار فاش گردد! مارک سارگنت که فعالیت رسمی خود در مورد نظریه زمین تخت را در سال 2014 آغاز کرد، معتقد است که زمین ساختار گنبدی شکل داشته و می‌توان این امر را با انجام آزمایشات واقعی به اثبات رساند. او با انجام آزمایشاتی پی در پی دریافت که نظریه زمین تخت، آن‌چنان هم خنده‌دار و دور از ذهن نیست؛ چرا که به بر اساس شواهد موجود، تخت بودن زمین تنها مدل منطقی برای زمین است!

گردهمایی زمین تخت گرایان

جرن کامپانلا (Jeran Campanella) نیز یکی از فعالان تبلیغات برای نظریه زمین تخت بود که در گردهمایی زمین تخت گرایان حضور داشت. او در این عرصه، ویدیوهای متعددی را برای اثبات تخت بودن زمین ایجاد و در شبکه‌های اینترنتی به اشتراک گذاشت. همچنین یکی دیگر از فعالیت‌های او، تلاش برای اثبات حقایق واقعه 11 سپتامبر و سایر نظریه‌های توطئه است. او و همسرش تصمیم گرفتند که سخنان معلمان، سخنرانان، دروغ‌های تلویزیونی و … را فراموش کرده و خودشان برای کسب حقیقت تلاش کنند. در بخشی از دیدگاه او درباره نظریه زمین تخت می‌خوانیم:

من فکر نمی‌کنم که با زندگی بر روی زمین، دائما در حال چرخش به دور خود باشم! کروی گرایان معتقدند که زمین یک جسم کروی است که با سرعت 106 هزار کیلومتر بر ساعت در مدار ستاره‌ای در فاصله 150 میلیون کیلومتری خود گردش می‌کند. ولی برای من، برخی حقایق موجب رد این ادعای مضحک می‌شود. به همین دلیل، از این پس سعی دارم با کسب شواهد واقعی، به اثبات نظریه زمین تخت کمک کنم. شما نمی‌توانید بر روی یک کره زندگی کنید و بگویید که انحنای آن قابل محاسبه نیست!

اولین گردهمایی زمین تخت گرایان ، شامل موضوعاتی از قبیل «ناسا و دیگر دروغ‌های فضایی»، «زمین تخت با استفاده از روش‌های علمی»، «بیداری از دروغ‌های علمی» و «آزمایش دنیای اطراف» بود و افراد سرشناس، دیدگاه خود پیرامون این مسائل را بیان کردند. رابی دیویدسون (Robbie Davidson) نماینده اصلی برگذاری این کنفرانس بود، وی یکی از مسیحیان معتقد به پیدایش است که بر نظریات تکامل و بیگ بنگ (Big Bang) اعتقاد کامل دارد.

زمین تخت‌ گرایان معتقدند که زمین یک دیسک کاملا تخت در مرکز منظومه شمسی است. این گروه از نظریه‌پردازان توطئه، تمامی تصاویر ماهواره‌ای و دستاوردهای عصر فعلی را زیر سوال برده و سعی می‌کنند با طرح سوالات چالشی، در میان جوامع مختلف سر و صدا به پا کنند. مدل فعلی زمین، این سیاره را همچون یک سکه تخت توصیف می‌کند که قطب شمال در مرکز و قطب جنوب دور تا دور آن را احاطه کرده است. زمین تخت گرایان معتقدند که ناسا و سایر آژانس‌های علمی، تصاویر تهیه شده از زمین را ویرایش کرده و به صورت جعلی در اختیار عموم قرار می‌دهند. زمین تخت گرایان امیدوارند که با ارائه مستندات خود، جهانیان را از این توطئه گسترده آگاه ساخته و ادعای خود را به اثبات برسانند.

همانطور که پیش‌تر نیز به اطلاع شما رساندیم، رپری آمریکایی با نام «بابی رای سیمونز جونیور» (Bobby Ray Simmons Jr)، قرار است یک ماهواره برای اثبات تخت بودن زمین به فضا ارسال کند. این رپر زمین تخت‌گرا سعی می‌کند با جمع‌آوری مبلغ 1 میلیون دلار، ماهواره خود را برای کسب اطمینان از صاف یا کروی بودن زمین به فضا ارسال کند. سامانه جمع‌آوری این هزینه، حساب مربوطه را در روزهای اول مسدود ساخت، اما در حال حاضر این حساب مجددا فعال گردیده و تاکنون 6.842 دلار جمع‌آوری شده است.

هیچ‌کس نمی‌داند که علت اعتقاد واقعی زمین تخت‌گرایان به این نظریه عجیب چیست! انجمن زمین تخت‌گرایان 555 عضو دارد که در چند سال اخیر، تلاش آن‌ها برای رد ادعای کروی بودن زمین به بیشترین میزان خود در تمامی دوران‌ها رسیده است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا با برگذاری سالانه گردهمایی زمین تخت گرایان ، شانسی برای اثبات این ادعا وجود دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

68 دیدگاه

  1. من فکر میکنم آسان ترین راه برای کروی گراها که ثابت کنند زمین کروی است اینه که مانند تخت گراها یک بالن خصوصی کوچک به همراه دوربین با لنز معمولی به آسمان بفرستند و تصاویر زمین کروی را ضبط کنند و به همگان نشان دهند و ثابت کنند که زمین کروی است. لطفا به هیچ وجه به ویدیو های موجود از زمین که توسط ناسا و … تهیه شده استناد نکنید زیرا به هیچ وجه قابل اطمینان نیستند و مانند تخت گراها خودتان دست به آزمایش بزنید . چطور تعداد معدود و ناچیزی تخت گرا توانستند این کار رو انجام بدهند ولی شماها نمی توانید؟؟ در حالی که جمعیت کروی گراها در جهان چندین برابر تخت گراهاست و از بین این همه انسان کروی گراها یعنی فرد یا افرادی پیدا نمی شوند که بخواهند همان آزمایش تخت گراها در فرستادن بالن خصوصی به آسمان را تکرار کنند و مشت محکمی بر یاوه گویی های تخت گراها بزنند؟؟؟ یعنی اینقدر کار سختی است؟؟

  2. آدم از بلاهت عده ای واقعاً در عجب میماند… دو تا آزمایش تو آشپزخانه انجام داده تمام علم رو برده زیر سوال!
    عزیزه من اگه قدرت درک و فهم فیزیک رو نداری تقصیر ناسا نیست که نمیفهمی!
    داری علم رو با آیه های دینی مقایسه میکنی آخه؟ مردم اون زمان چیزی از گرانش و جاذبه میدونستن!؟
    در همین چرخ بلاهتتون بمونید تا بهتون بخندیم فقط

  3. دوستان گجت نیوز
    من در مورد زمین تخت گرایی تحقیق کردم
    این قضیه برمیگرده به رنسانس و جدایی دین و علم در مسیحیت
    یک مشکل اعتقادی در مسیحیت است
    که طبق کتاب مقدس خودشون ((از نظر ما مسلمانان تحریف شده و برای همین اسلام و پیامبرش و قرآن نازل شد))
    مسیحیا میگن اعتقاد داریم زمین صاف هست و گالیله را مجبور به توبه از مشاهداتش توسط تلسکوپ کردن.
    با پیشرفت علم بشر دید و مطمئن شد که گفته کتاب مقدس اشتباهه ولی مسیحیان سرسخت هنوز هم حاضر به پذیرش نیستند
    این مسئله به دست آویزی برای تمسخر دینداران بودن در مقابل دانشمندان بودن تبدیل شد و هنوز ادامه دارد.

    ولی در اسلام و قرآن دین و علم برعکس مسیحیت
    کاملا منطبق هستند و دانشمند بودن و دیندار بودن کامل کننده یکدیگرند، قرآن بارها به بسیاری از مسائل علمی اشاره کرده که ۱۴۰۰ سال بعد کشف شده است .
    این فقط یکی از دلایلی که ثابت میکنه قرآن از طرف موجودی بسیار دانا و آگاه دارای علم مافوق بشری نوشته شده
    میتونید کلمه ((معجزات علمی قرآن)) در گوگل سرچ کنین و خودتون ببینید

    امیدوارم که تونسته مطالب مفیدی براتون به اشتراک گذاشته باشم

    همچون کوروش موفق و پیروز باشید….

  4. « والذی جعل لکم الارض مهدا»[20]
    « و اوست که زمین را برای شما گاهواره‌ای قرار داد.»
    حرکت انتقالی کره زمین ، سوره زخرف آیه ۱۰

    « رب المشرقین و رب المغربین» [90]
    « او پروردگار دو مشرق و پروردگار دو مغرب است»
    سوره رحمان آیه ۱۷
    کروی بودن بطوریکه
    یک مشرق و مغرب در نیمکره سمت خورشید و روز
    ویک مشرق و مغرب دیگر در نیمکره سمت شب کره زمین

    آیات قرآن که دلالت بر کروی بودن و حرکت کردن زمین بدور خورشید میکند در ۱۴۰۰ سال قبل

    مرسلات آیه /25 ـ شمس/6 ـ نمل /89 ـ نبأ/7 ـ نحل /15 ـ انبیاء/31 ـ لقمان/10
    ملک /15 ـ مرسلات /25 ـ شمس /6 ـ نمل /89 ـ فصلت /11.
    زخرف / 10 ـ طه / 53 ـ نبأ/6 ـ بقره /22.

    براستی اگر خدایی وجود داشته که زمین را آفریده ، آیا میداند کروی است یا تخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. آزمایش
    وسائل مورد نیاز : دو عدد زمین تخت گرا
    دو عدد بلیط هواپیما توکیو به لندن
    نفر اول از مسیر توکیو دهلی دبی استامبول به لندن میرود
    نفر دوم از مسیر توکیو لاسوگاس نیویورک لندن
    اگر زمین کروی نبود هیچ وقت با دو مسیر عکس هم از توکیو به لندن نمیرسیدند
    پس بهتره منطق بی منطقشون رو خرج موسیقی جاز کنن
    خخخخخ

    • خخخ لطفا جوگیر نشو برو پیوی زمین تخت گرا یا سایتشون

      بعد جواب قانع کننده بگیر
      زمین تخته
      حداقل دلایلی که میگف زمین تخته برای یه عقل سالم قانع کننده تر از دلایل زمین گرده

      • انجمن طرفدار زمین تخت گروه یا گروه‌هایی هستند شکل گرفته برپایه این باور که زمین صاف یا تخت است. نظریه صافی زمین را نخستین بار یک نویسنده انگلسی به نام ساموئل روباثام (۱۸۱۶–۱۸۸۴) مطرح کرد. وی برپایه نتیجه‌گیری که از آزمایش سطح بدفورد به دست آورد، یک کتابچه ۱۶ صفحه‌ای به نام ستاره‌شناسی پرسش‌گر را منتشر ساخت که بعدها آن را به یک کتاب ۴۳۰ صفحه‌ای به نام زمین، کروی نیست، گسترش داد و در آن توضیح داد که زمین همچون یک دیسک گرد و صاف است که شمال‌گان، مرکز آن است و جنوبگان، همچون دیواره‌ای از یخ، جنوب آن را فرا گرفته و خورشید و ماه به ارتفاع ۳٬۰۰۰ مایل یا ۴٬۸۰۰ کیلومتر و کیهان، ۳٬۱۰۰ مایل یا ۵٬۰۰۰ کیلومتر بر فراز آن واقع شده‌اند.[۱] وی همچنین کتابچه دیگری با نام”مغایرت ستاره‌شناسی مدرن با نظریات کتب مقدس!!” نیز منتشر کرد و در آن بیان داشت که “کتاب مقدس، همچون ما، این نظریه را که زمین صاف و بی‌حرکت است را پذیرفته و ما نیز نباید تنها به سبب گمانه‌زنی‌های انسانی خود، آن را کنار گذاریم”

        منبع ویکی پدیا

        -دوستان بنظر میرسه مشکل سر کتاب مقدس و علم نوین هستش
        و ضمنأ ربطی به مسلمونا نداره

  6. ⭕️ زمین کاملا ساکن و غیر متحرک است

    ?ثُمَّ فَکِّرْ فِی خَلْقِ هَذِهِ الْأَرْضِ عَلَى مَا هِیَ عَلَیْهِ حِینَ خُلِقَتْ رَاتِبَهً رَاکِنَه

    ?امام صادق علیه السلام خطاب به مفضل بن عمر: آنگاه در آفرینش زمین و در این شکل و هیأت بنگر: زمین آن گونه خلق شده است که هیچ حرکتى ندارد و کاملا ساکن است.

    ?توحید المفضل، ص: 143

    • تا اونجایی که عرب ها میدونن الارض یعنی خاک و سطح زمین
      نه کره زمین
      به کره زمین میگن السیاره

    • ـ « و تری الجبال تحسبها جامده و هی تمرمرالسحاب»[11]
      سوره نمل آیه ۸۸
      « و می‌بینی کوهها را و گمان می‌کنی که ایستاده‌اند در حالی که آنها مانند ابرها در حرکت هستند.»‌
      سوره نمل آیه ۸۸

    • رسول خدا صلی‌الله‌علیه‌واله فرمود:

      بر من دروغ بسته خواهد شد؛ چنان که بر کسانی که پیش از من بودند، دروغ بستند؛ از این رو هر حدیثی از من به شما رسید که موافق کتاب خدا بود، آن حدیث من است و هر چه مخالف کتاب خدا بود، حدیث من نیست.
      بحارالانوار جلد ۲ ص ۱۶۳
      مکاتیب الرسول ج ۲ ص ۲۲۷

  7. کلی براتون عرض کنم

    چندین ساله ناسا سازمان ماسونی دنیا و کشور هایی که به هوافضا دست پیدا کردن حقیقتی را مخفی کردن و ان این است که طبق ایه 33 سوره ارحمن هیچ انس و جنی نمی تونه از زمین خارج بشه مگر اینکه سلطان باشه (سلطان یعنی تسلط داشتن که مخصوص معصومین است) تا حالا هیچ کسی و هیچ موشکی نتونسته از جو زمین خارج بشه

    هیچ ماهواره ای وجود نداره
    جاذبه ای وجود نداره
    و تمام ارتباط های دنیا به وسیله کابل است و هواپیما های جاسوسی و نقشه بردار

    نقشه زمین کروی نیست و همه تصاویر فتوشاپه

    موشک های ایران از جمله بالستیک از جو خارج نمی شن بلکه از زیر گنبد اسمان حرکت می کنن و دور برد هستن

    اگر از جو خارج می شد امریکا لازم نبود موشک با برد 13000 کیلومتر بسازه!

    برای همه ادعا ها مدرک علمی و دینی قرار دادیم

    زمین هیچ حرکتی ندارد و امام صادق ع در کتاب توحید مفضل کامل به این ها اشاره کرده و فرموده زمین ساکن است!

    اگر بخواهیم شکل کلی زمین را برای شما ترسیم کنیم باید بگم

    زمین رو دو نیم کره فرض کنید :

    نیم کره پایین مثل نصف هندوانه دارای پوسته ضخیمی است و همه قاره ها روی سطح صاف وسط نیم کره پایین هستن

    و نیم کره بالا گنبد اسمان است مثل یک گوی شیشه ای!!

    بعضی ها میگن خوب از ته زمین می افتیم

    اولا کسی نمی تونه بره ته زمین

    دور تا دور زمین کوه های قاف وجود دارد که حجم عظیمی از کوه یخ هستن و خود قله قاف که بلندترین قله جهان است که از زمرد سبز افریده شده

    بعد از هزاران کیلومتر کوه به دیوار اسمان می رسیم که عبور از ان محال است و میشه راحت اسمان را لمس کرد!!

    عکس ها فیلم ها و ایات و روایات در کانال هستن

    واقعیت اینه که ماه و خورشید از زمین کوچکتر هستن و دور زمین می چرخند

    تاریخ قمری بر اساس چرخش ماه
    تاریخ شمسی بر اساس چرخش خورشید

    ایه این هم هست ??

    با تشکر

    • مشکل شماها فقط کروی نبودن زمین نیس
      توهم توطئه هم دارین
      ناسا و ماسون …
      نباید باشماها که تصمیم تونو گرفتین بحث کرد
      فقط سعی کنین به خودتون یا لااقل دیگران آسیب نزنین
      هم کافیه

  8. افشای دروغ های ناسا
    یکی به من بگه نقشه وسط ارم سازمان ملل واسه کجاست؟؟؟؟
    ???حقیقت گیتی در قران???
    ✅ایات زیر را ببینید و در ذهن خود تصور کنیدوببینید شبیه چه چیز در می آید
    ?وجعلناالسماء سقفا محفوظا
    وقراردادیم آسمان را مانند سقفی محافظ
    انبیا ٣٢
    ? سوره الفرقان

    تَبَارَکَ الَّذِی جَعَلَ فِی السَّمَاءِ بُرُوجًا وَجَعَلَ فِیهَا سِرَاجًا وَقَمَرًا مُنِیرًا [61] بزرگ و بزرگوار است آن کسى که در آسمان برجها بیافرید و در آن چراغى و ماهى تابان پدید آورد. (61)
    ?? سوره نوح

    وَاللَّهُ جَعَلَ لَکُمُ الْأَرْضَ بِسَاطًا [19] و خدا زمین را چون فرشى برایتان بگسترد، (19)
    ??? سوره الغاشیه

    وَإِلَى الْأَرْضِ کَیْفَ سُطِحَتْ [20] و به زمین که چسان گسترده شده؟ (20
    ✳️? سوره الرحمن

    یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَنْ تَنْفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانْفُذُوا لَا تَنْفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ [33] اى گروه جنیان و آدمیان، اگر مى‌توانید که از کناره‌هاى آسمانها و زمین بیرون روید، بیرون روید. ولى بیرون نتوانید رفت مگر با داشتن قدرتى. (33)
    ?✳️ سوره الرحمن

    یُرْسَلُ عَلَیْکُمَا شُوَاظٌ مِنْ نَارٍ وَنُحَاسٌ فَلَا تَنْتَصِرَانِ [35] بر شما آتشی بی دود و مس گداخته بر سر شما ریخته میشود و شما همدیگررا نمیتوانید یاری بدهید (35)
    ??????????✅توضیح آیات:

    قبل از توضیح کمی از مقاله زمین تخت را بیان میکنیم،
    ✅در زمین تخت ،زمین صاف است
    آسمان گنبدی شکل است
    از آسمان کسی نمیتواند خارج شود.
    خورشید و ماه در داخل زمین در مداری می چرخند…….
    ✳️✅
    ??توضیح آیات:
    قران اشاره دارد که اسمان مانند سقفی محافظ هست
    مانند سقف
    ولی محافظ در برابر چه چیز؟؟؟؟
    ?زمین را مانند فرش قرار دادو گسترانید،
    سوال زمین کروی دقیقا چه طوری میشه شبیه فرش؟؟؟؟؟
    ?سطحت
    به معنای گسترانیدن
    هست و گسترانیدن به پهنای کردن
    است.زمین کروی آیا مسطح است؟؟؟؟؟
    ?در اسمان برج ها قراردادیم و در ان خورشید و ماه را افریدیم.
    نکته :این ایه در پست های قبل توضیح داده شده’!
    ?اسمان مانند سقف هست و در آن خورشید و ماه وجود دارد
    وهرکدام در مداری میچرخند وعامل به وجود امدن شب و روز هستند
    ?سوره الرحمن:اشاره به این دارد که کسی از جنیان و ادمیان از اسمان و زمین نمیتواند بیرون رودمگر با قدرتی
    واگر بخواهند بروند برسر انها مس گداخته یا شعله های آتش ریخته میشود
    این ایه دقیقا با ایه سوره صافات و حجر برابری میکند
    که اجنه میخواستند از اسمان بیرون روند که فرشتگان با شهاب مبین انها را میزدند.
    قابل توجه که در قدیم هیچ انسانی از اسمان بیرون نرفته به جز پیامبران که در پست های قبل حدیث معراج را گذاشتیم…..
    این بحث آخر اشاره مستقیم به گنبد آسمان دارد

  9. البته این هم باید گفته بشه که زمین کره مطلق نیست یعنی روی اون برآمدگی و فرو رفتگی وجود داره اما با اتمسر اون کروی شکل دیده میشه ? ?

  10. تو قران گفته زمین تخته هر کی هم غیر این بگه یعنی مسلمون نیست و پیرو شیطانه

  11. تقریبا همه ی مسایل رمین تختو میشه با ریاضی ثابت کرد که اشتباهه
    به جز 2 تا موضوع
    1.تست لیزر روی اقیانوس
    2.ماه گرفتگی 2011 نیو مکزیکو

    هر کی بتونه دومیو توجیه کنه خیلی ممنون میشم ازش

  12. ناسا کاری نکرده تا حالا ؟ اخوی خیلی پرتین شماها .مدارکش تو نت هست برید ببینید که چه دروغهایی در مورد آرمسترانگ و سفر به ماه زدن فیلمهای لو رفتش موجوده یا کسایی که تو سفر فضایی مردن و چند سال بعد دوباره در نقش دانشمند تو ناسا ظاهر شدن همه تو نت هست .فایدش برا ناسا اینه که بودجه ای که دولتش تعیین می کنه همش خرج تجهیزات نظامی و کشتن همون دیندارایی میشه که شماها باهاشون همیشه مشکل دارین و خودتونم نمی دونین دارین نقش کبک و سر زیر برفشو ایفا می کنین برید خوش باشید با افکار مدرنیته زده ی توهمیتون

  13. khob ina age rast migan began nasa che nafi mibare??????shayad ma ham ghane shodimi

  14. با سلام
    بجاى فحش دادن بهتره با دقت بیشترى به دورو برمون نگاه کنیم و سرى هم به کانال زمین تخت بزنیم.
    زمین کروى و خورشید مرکزى کاملا دروغه.

  15. با سلام
    مخالفان زمین گرد اما تخت فقط با فحش و ناسزا بلدن مخالفت خودشون رو نشون بدن. بنده یه چیزایى از ریاضى و فیزیک سرم میشه الان نزدیک به پنج ماهه که این موضوع رو دنبال میکنم و به دلایل منطقى هم رسیدم. دوستان رو دعوت میکنم به کانال زمین تخت. اونجا حقایق بهتر براتون روشن میشه.
    زمین کروى کاملا دروغه!

  16. ببخشید اصلا به شما چه که زمین تخته یا گرد ؟ برید به درس و مشقتون برسید حالا برید پنجاه سال دیگه مچل نظریه ی تکامل داروین باشید . سنگ اونو به سینتون بزنید و کاسه ی داغتر از آش باشید .تو کنفرانس دانشمندان نشستن بحث میکنند شما چه کاره اید آخه تا فیزیک آزمایشگاه چهار خوندن دارند نظریه می دن زمین تخته یا گرده .خخخخخخخخخخ

    • خب ما ادمیمو رو زمین زندگی میکنیم و برامون مهمه یه عده این همه سال سرمونو شیره مالیدن برا شما مهم نیس نمیخواد در مورد بقیه نظر بدی

  17. مخالفت بدون منطق نشانه بی عقلی بعضی هاست. اگه تو هزار تا دلیل داری که توکتابا خوندیش یه ذره هم به دلایل هر چند کم اینها گوش کن به جای فحش و ناسزا گویی و اگه توانایی شو داری خلاف اون رو -ثابت کن و گرنه سس.

  18. آخه مگه در کل کائنات از سیارات وستاره ها گرفته تا حتی یه شهاب سنگ کوچیک همگی به شکلی کروی نیستند؟زمین هم ذره ای بسیار ریز ازین مجموعست که قطعا کرویه.زمین تخت گرایان اگه فقط به یه سوال پاسخ بدن نظریه شدن اثبات میشه:اگه زمین تخته لبه هاش کجان؟؟؟؟

    • زمین خاصه ادم روش زندگی میکنه نمیشه گرد باشه که اب اقیانوسا جم میشه زیرش

    • اونا کروی نیستن
      و به شکل دایره ان
      زمینم دایرس ولی تخت
      مث سکه

    • ستاره ها و زمین و اتم و هسته و الکترون و هر چیزی که قابل رویت نیست گفتن گرده !!!
      برای نشون دادن ستاره ها حتی به دانشجویان فیزیک گرایش نجوم یه تلسکوپ قلابی رو به یه طرف آسمون کار گذاشتن و یه ساختمون گرد درست کردن و اسمشو گذاشتن پلانتاریوم میگن برای اینکه موقعیت دقیق سیارات و ستاره ها رو ببینید روی سطح این طاق کروی منعکس میشه در صورتیکه همش چرنده !!
      چند تا اسلاید دارن که همیشه تصویر اونارو پخش میکنن و دانشجوی بیچاره هم کف از لب و لوچش میریزه ولی همش خالی بندیه . نه تنها ستاره ها و سیارات کروی نیستن بلکه مثل یه گازی که در یه حباب گیر افتادن هستن و ماهیت واقعیشون مشخص نیست! و از اونجاییکه مشت نمونه خروار است بنابراین از یک دروغ یهو به اینجا میرسی که کل علومی که در اختیار ملت ها گذاشتن غیر واقعی و فیک است . حالا بیا با مدرک دکترای قلابیت اینجا اظهار فضل کن ! میگه هیچ دانستی آشنا کردن بگو چون نمی دانی کل عمرت بر فناست.

  19. بنظرم فرقی بین اینا و داعش نیس
    آلان میفهمم داعش از کجا نیرو میگرف
    منطقشون عین همه
    منطق بی منطقی….

  20. خوب یه فضا پیما بفرست یه عکس از زمین تخت بگیرن.یا زمین تخت رو سوراخ کنیم بریم اون طرف.

  21. با سلام ممنون از سایت زیباتون لطفا بیشتر مطلب از ساف بودن زمین بزارین

  22. سلام و خسته نباشید
    من این نظریه رو دنبال میکنم
    واقعا منطقی آزمایش میکنن و مدل هاشون قابل بررسیه
    ولی جالب اینجاست که یه عده آدم کودن و بی سواد تو خیلی مسائل بدون مطالعه و بررسی به خودشون اجازه ورود و دخالت میدن !!! 🙂 🙂 :))))

  23. یه مش نفهمه بی سواته بی منطق فقط ساقیو مواد صنعتی یاد گرفدن

  24. اقا اولا به جای اینکه به همدیگه تهین کنین یه حرف منطقی بزنین زمین تخت گرایان دلیل اوردن خب شمادلیلی قویتر بیار چیه به هم توهین میکنین همینکه اینجور مسایل پیش میاد وهمه دنبال حقیقتا این نشونه ی تلاش ذهنی افراد ه دعوا وتهین نداره تاموقعی که باادب میشه باهم صحبت کرد

  25. دوم اینکه ناسا چه نفعی میبره که بگه زمین گرده و تخت نیست واقعا بعضیا برای متفاوت و خاص و متفکر نشون دادن خودشون چه کارا و چه حرفا میزنن

  26. یاد امیر تتل افتادم اونم مثل این رپر خارجی به یه درجه عرفان رسیده که باید تو هر مسئله ای خودشو قاطی کنه خخخخخخخخخخخخ هههههههههههه

  27. فازشونو دوست دارم 😀 😀
    ساقیشون کیه؟ خخخخ

  28. همین که یه رپر داره پول جمع میکنه واسه همچین چیزی دیگه تا تهش رو خوندم خخخخخخخخخ
    عجب آدم دیو..ی آخه یکی نیست بگه پدرت خوب مادرت خوب بیا برو خوانندگیت رو بکن این چیزا به رپر ربطی نداره میای اظهار فضل میکنی- واقعا موندم با چه چیزایی جدیدا مخاطب جذب میکنن با تیتر ها و خبرا های فکاهی

    • غیر منطقیه حرفات
      حالا چون رپ میخونه نباید حواسش به دورو برش باشه بزاره خر فرظش کنن؟ کلا ه بزارن سرش؟ چقد رو این موضوع حساسو متعصبن بچه ها

  29. خدایا

    بیگانه ها دارن تو تکنولوژی غرق میشن

    این موجود ابله کثیف داره واسه تخت بودن لونش

    کنفرانس برگزار میکنه

    پول اون کنفرانس رو بدن به گرسنه ها به جای این مزخرفات

    • دوست گلم بخواطر همدردیت با گرسنه ها درکت میکنم
      ولی اون یه موضوعه این یه موضوعه
      اگه این موضوع برات کم اهمیته دلیل نمیشه اینطوری بگی

  30. اثرات ترکیب کردن چند مدل صنعتی میشه همین چیز ها

  31. کاش شماره حساب رپررو داشتم کمک میکردیم بفرسته تا روی همهی ناسا وگرد گرا ها کم بشه

    اخه اگه گرد بود خدا تو اسلامو مسیح نمیگفت؟ این جنگه با خداست

    چقدر مردم زود باورن تا کی میخان با این دروغا مردمو بچاپن

    کیلینتونم که میخاست مردم باور کنن موجوداته فضایی وجود دارن و تو منتقه ۵۲ هستن????