محصولات شیائومی

محصولات شیائومی با فروشگاه آمازون در حال جهانی شدن هستند

به تازگی شاهد حضور محصولات شیائومی در فروشگاه بزرگ آمازون بودیم که باعث هر چه بیشتر جهانی شدن این برند چینی و گسترش فروش محصولاتش می‌شود.

شیائومی یکی از سریع‌ترین رشد‌ها را در بین برندهای گوشی‌سازی چینی داشته است و حالا سخت به دنبال آن است تا بتواند محصولاتش را بیش از پیش وارد بازارهای جهانی و به خصوص ایالات متحده کند. این کمپانی به مرور زمان به دنبال جهانی سازی محصولاتش بود، اما تا به امروز هیچ حرکت جدی از آن‌ها در عرضه محصولات شیائومی در بازار آمریکا را ندیده بودیم. حال آن‌ها می‌خواهند از طریق وب‌سایت آمازون به این مهم دست پیدا کنند و محبوبیت برند خود را گسترش دهند. آن‌ها با گجت‌های مختلف خود آغاز کرده‌اند که البته متاسفانه فعلا گوشی‌های هوشمند جزو آن‌ها نیستند.

محصولات شیائومی تنها شامل دیوایس‌های موبایلی نمی‌شود

شیائومی اخیرا از یک گیرنده دیجیتال اندروید باکس در چین رونمایی کرده است که توسط وب‌سایت Walmart به فروش می‌رسد. دیگر محصولات معرفی شده‌ی آن‌ها نیز توسط فروشگاه اینترنتی خود این شرکت به نام Mi به فروش می‌رسند که شامل ردیاب‌های تناسب اندام، هدفون‌ها، پاوربانک‌ها و غیره می‌شوند. هم اکنون محصولات شیائومی که توسط آمازون در آمریکا و سراسر جهان به فروش می‌رسند شامل یک دوربین 360 درجه ای، یک پاوربانک 10 هزار میلی‌آمپری به نام Mi Power Bank Pro، دو مدل هدفون جدید و غیره هستند.

شیائومی در جهان همراه با گوشی های هوشمند خود شناخته می‌شود. این کمپانی عادت به ساخت محصولاتی با مشخصات فنی مناسب و قیمتی رقابتی و بسیار خوب دارد. این یکی از دلایلی است که باعث شده گوشی های شیائومی در بازار هند حتی از سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان نیز جلو بزند.

خوشبختانه این کمپانی تایید کرده است که در نظر دارد گوشی های هوشمند خود را نیز به بازار ایالات متحده و سراسر جهان عرضه کند. این می‌تواند باعث شود تا نام شیائومی بیش از پیش در جهان شنیده شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیانته امازون در حق مردم

  2. الحق گوشی های عالی میزنن هم گجت های جالبی نسبت به قیمتشان like داری mi