ام جی 6

با خودرو شیک و اسپورت ام جی 6 (MG6) بیشتر آشنا شوید

نسل جدید خودرو ام جی 6 (MG6) معرفی شد. این خودرو اسپورت و شیک از امکانات جذابی برخوردار است و با قیمت کمتر از 20 هزار دلار به فروش می‌رسد.

کمپانی چینی ام جی به تازگی از نسل جدید خودرو شیک و اسپورت به نام ام جی 6 پرده برداری کرده است که علاوه بر ظاهر جذاب خود، یک اتومبیل اسپورت محسوب می‌شود. این جذابیت به لطف فرم بدنه‌ی فست بک ام جی 6 حاصل شده است که المان مهمی از این محصولات به حساب می‌آید.

ام جی 6

پلتفرم پایه این خودرو با ررووی آی 6 مشترک است، اتومبیلی که همانند ام جی 6 از ظاهر شیکی برخوردار بوده و فروش مناسبی را نیز تجربه کرده است. جلوپنجره این خودرو بسیار زیبا است، اما المان‌های براقی پشت آن تعبیه شده‌اند که نمای جالبی را به آن نبخشیده‌اند. شاید اگر رنگ این المان براق مشکی بود، ظاهر جلوی ام جی 6 زیبا‌تر از حال بود.

در این بین نمای پشتی خودرو مناسب‌تر است که شامل چراغ‌هایی کوچک (به سبک محصولات هیوندای)، لوگو کمپانی MG و خروجی‌های اگزوز اسپورت می‌شود.

قیمت و مشخصات فنی

قیمت این خودرو از 96800 یوان آغاز می‌شود و با مشخصات متفاوت و آپشن‌هایی مجزا به 132800 یوان چین نیز می‌رسد. با تبدیل این واحد به دلار، ام جی 6 در بازه قیمتی بین 14600 دلار الی 19900 دلار قرار می‌گیرد. از نظر پیشرانه نیز، در آغاز فروش تنها یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو با توان تولید 169 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر موجود خواهد بود که نیروی تولیدی را به واسطه‌ی یک جعبه دنده 7 سرعته از نوع DCT به چرخ‌های جلویی منتقل می‌شود.

ام جی 6

همچنین گفته می‌شود چند مدت پس از عرضه‌ی ام جی 6 با این پیشرانه، قرار است یک نسخه 3 سیلندر 1 لیتری توربو نیز به فروش برسد. بر روی مدل مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری این خودرو نشان 20T قرار خواهد گرفت و مدل 1 لیتری آن نیز دارای نشان 15T‌خواهد بود که این نکته کمی عجیب به نظر می‌رسد! ضمن این که مدل فول MG6 از نشان Trophy برخوردار است. تمامی تصاویر مربوط این پست نیز مربوط به همین نسخه هستند.

کابین ام جی 6

ام جی 6

وقتی وارد کابین ام جی 6 می‌شویم، ترکیبی از رنگ قرمز و خاکستری به خوبی چشم نوازی می‌کند. خروجی‌های سیستم تهویه به شکل گرد هستند و فیبر کربن را می‌توان در نقاط مختلفی از کابین مشاهده کرد. این درحالیست که خروجی‌های هوای به کار رفته بر روی کنسول وسط از شکل جالب توجهی برخوردارند، اما اهرم دنده قدیمی به نظر می‌رسد. تمامی این‌ها به کنار، نمایشگرهای کیلومتر و دور موتور به صورت آنالوگ طراحی شده‌اند که این روزها کمتر در محصولات کمپانی‌های چینی دیده می‌شوند و نمای فوق‌العاده جذابی را داشبورد جلوی راننده می‌بخشند.

ام جی 6

سیستم چند رسانه‌ای ام جی 6 ایده آل منتقدان نیست و در حالی که از سیستم عامل زبرا 2.0 بهره می‌برد، نمایشگر نسبتا کوچک آن نیز باعث شده تا راننده کمی با خواندن آن‌ها در حین رانندگی با مشکل مواجه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام
    ممنون بخاطر متن خوبتون
    واقعا اتومبیل زیبایی هست ..گذشته از قیمت خودرو در ایران …ام جی به نسبت قیمتش ماشین با ارزشی هست
    چرا مدل های MG 6 و GS از لیست فروش نمایندگی های مدیا موتور خارج شد!!!؟ و فقط مدل های فروخته میشه که طراحی خود چین هست و ربطی به ام جی انگلستان نداره!!!

  2. به ظاهر شیک بی کیفیت و بی مصرف
    یک بار مصرف؟!!!