نرم افزار Groupy

با نرم افزار Groupy رابط کاربری ویندوز را متحول کنید

نرم افزار Groupy ایده‌ای خوب برای گروه‌بندی کردن اپلیکیشن ها و پنجره های مختلف در قالب یک پنجره است. استفاده از رابط کاربری ویندوز با برنامه Groupy راحت‌تر می‌شود.

اوایل سال جاری اعلام شد مایکروسافت، مشغول کار بر روی پوسته‌ای جدید برای ویندوز 10 است. با افزوده شده این پوسته جدید کاربران خواهند توانست چندین تب را به پنجره‌های ویندوز اضافه کنند. استفاده از این قابلیت تقریبا با تمامی نرم افزارهای ویندوزی امکان‌پذیر است. اگر دوست ندارید تا زمان پیاده‌سازی این پوسته جدید توسط مایکروسافت و دریافت آپدیت به صورت رسمی منتظر بمانید، می‌توانید با نرم افزار Groupy شرکت Stardock عملکرد یکسانی را تجربه کنید.

با استفاده از اپلیکیشن Groupy می‌توان چندین نرم افزار را به شیوه‌ای نوین سازماندهی کرد و آن‌ها را به صورتی مرتب، در قالب گروه‌هایی جداگانه قرار داد. می‌توان به کمک تکنیک کشیدن و رها کردن، چندین برنامه را درون یک پنجره در کنار هم قرار داد تا برای دسترسی سریع، به هرکدام یک تب در آن پنجره اختصاص پیدا کند.

نرم افزار Groupy کار با رابط کاربری ویندوز را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند

این نرم افزار کاربردی ویندوز برای کاربرانی که همواره تعداد زیادی برنامه را با یکدیگر اجرا کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند بسیار مفید است. اضافه کردن یک تب جدید بسیار سریع و راحت است. با این برنامه می‌توان هر تعداد اپلیکیشن مرتبط با یکدیگر را در یک دسته‌بندی جداگانه قرار داد. یکی دیگر از امکانات نرم افزار Groupy قابلیت پیش نمایش محتوای هر تب با بردن ماوس بر روی آن‌ها است. در حال حاضر نسخه بتا این برنامه منتشر شده است و عرضه نسخه پایدار آن کمی زمان می‌برد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دانلود برنامه به وب سایت شرکت Stardock مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. 40 دلار هست
    کرک یا نسخه رایگان نداره؟